تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادوشوويچ: در آسيا هم به آسانی گل نمی‌خوريم

رادوشوويچ: در آسيا هم به آسانی گل نمی‌خوريم

دروازه بان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است خط دفاع این تیم عملکرد خوبی در آسیا خواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خط دفاع پرسپولیس در لیگ برتر، عملكرد خوبی (تا قبل از شهرآورد) داشت و در 20 بازی، فقط 5 گل خورده داشتند اما ركوردشان كمی دچار تغییر شد و طی دو بازی مقابل استقلال و سپاهان، 4 گل دریافت كردند.

با این حال، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان دوم این تیم معتقد است پرسپولیس روزهای بهتری در پیش دارد. او در این مورد به ما گفت: «راهی سفر می‌شویم تا دو بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا را پشت ‌سر بگذاریم. برانكو به ما گفته باید از اینكه در لیگ قهرمانان كه یك رقابت بین المللی است، به میدان می‌رویم، شاد و مغرور باشیم و همین‌طور هم هست. همه بازیكنان به كسب بهترین امتیاز از این بازی‌ها فكر می‌كنند و تمركزمان كاملاً بر روی این رقابت‌هاست.»

او اضافه كرد: «تیم ما در طول این فصل عملكرد بسیار خوبی داشت و توانست به بهترین شكل ممكن خودش را نشان دهد. ما در 22 بازی، تنها 9 گل دریافت كرده‌ایم كه نشان از قدرتمندی خط دفاع دارد. با همین قدرت به لیگ قهرمانان می‌رویم و قرار نیست گل آسانی از حریفان دریافت كنیم. من از حریفان پرسپولیس شناخت كاملی ندارم اما می‌دانم آنها از بهترین‌های كشورشان هستند و می‌توانند انرژی خوبی به این رقابت‌ها بدهند. ما هم با بهترین شرایط راهی لیگ قهرمانان می‌شویم و امیدواریم راه ساده‌ای برای صعود به دور بعد داشته باشیم.» 

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادوشوويچ: در آسيا هم به آسانی گل نمی‌خوريم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..