تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح الزام استفاده از سیستم "&a

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: از اول اسفندماه همزمان با سراسر کشور طرح الزام استفاده از سیستم سپهتن برای اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری در جاده‌های استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی جاده‌های استان به سیستم سپهتن مجهز شده‌اند، افزود: هوشمندی سپهتن بالاتر از سیستم GPS است که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر الزام استفاده از این سیستم برای اتوبوس‌های مسافربری بوده و می‌بایست از آن استفاده کنند و در صورت عدم به‌کارگیری آن برابر قانون با رانندگان این‌گونه خودروها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس حساسیت ویژه‌ای روی اتوبوس‌های مسافربری دارد، گفت: ازآنجاکه جان بیش از 40 نفر مسافر در دستان رانندگان اتوبوس‌های مسافربری است به همین دلیل تخلفات این ناوگان با شدت و حساسیت ویژه‌ای زیر ذره‌بین مأموران پلیس‌راه استان قرار دارد.

سرهنگ پورقیصری افزود: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و حجم گسترده مسافرت‌ها به‌وسیله اتوبوس‌ها طرح بازآموزی رانندگان و مدیران فنی اتوبوس‌های مسافربری برای پیشگیری از بروز تخلفات حادثه‌ساز و تصادفات در این ناوگان از یک هفته گذشته آغاز شده و تا زمان طرح نوروزی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: همچنین در اجرای طرح نوروزی گروه‌های نامحسوس به‌عنوان مسافر در اتوبوس‌های مسافربری مستقر شده و تخلفات رانندگان اتوبوس‌ها را ثبت می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: علاوه بر این سامانه 110120 نیز مانند قبل فعال بوده و مسافران می‌توانند هر زمان که تخلفی از سوی رانندگان اتوبوس‌ها مشاهده کردند کد تخلف را به همراه شماره پلاک اتوبوس و محل وقوع تخلف به این سامانه پیامک نمایند که بلافاصله مأموران، در اولین پاسگاه پلیس‌راه جلوی آن را گرفته و با وی برخورد قانونی انجام خواهند داد.

وی عدم توقف برای اقامه نماز، سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه، رانندگی باوجود نقص فنی را ازجمله تخلفاتی عنوان کرد که مسافران می‌توانند آن‌ها را برای پلیس‌راه گزارش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح الزام استفاده از سیستم "&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..