تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ باتری های گلکسی S8 را از سونی می خرد

سامسونگ باتری های گلکسی S8 را از سونی می خرد

این روزها خبرهای زیادی درباره پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی S8 می شنویم. یکی از مهمترین خبرها در این زمینه، تلاش سامسونگ برای تولید گوشی هایی با باتری های باکیفیت است. با تک شات همراه باشید.


هنگامی که شرکت SDI وابسته به سامسونگ و فعال در زمینه ساخت باتری گوشی های هوشمند با حجم بالای سفارش ها برای گوشی نوت 7 روبرو شد، سامسونگ تصمیم گرفت میزان تولید باتری ها توسط همکار دیگر خود یعنی شرکت Amperex را افزایش دهد. اما اتفاق ناگوار در این زمان آن بود که این باتری ها دارای کیفیت لازم نبودند و سامسونگ برای عرضه هرچه سریع تر و بیشتر نوت 7 به بازار عجله داشت.


همه ما می دانیم که در آن زمان چه اتفاقی افتاد. حال به نظر می رسد سامسونگ از این ماجرا حسابی درس عبرت گرفته و علاوه بر انجام تست های مختلف و اسکن کردن قطعات باتری با اشعه ایکس، به فکر مشارکت با شرکت سوم نیز افتاده است.


شایعه ژاپنی بودن این شریک جدید بار دیگر توسط روزنامه وال استریت ژورنال مطرح شده است. پیش از این، و بعد از آنکه شرکت موراتا کسب و کار باتری سازی سونی را خرید، گفته شد که این شرکت همکار جدید سامسونگ خواهد بود.
سونی که در بخش باتری سازی با رکود روبرو شده بود، این کسب و کار را به تازگی به موراتا فروخته، اما بعید است که این قرارداد تا پیش از تابستان اجرایی شود. به این ترتیب می توان گفت که سامسونگ به طور عملی وارد همکاری با سونی شده است. به نظر می رسد سامسونگ از کیفیت باتری های ساخت سونی راضی است که جای تعجب هم ندارد، چرا که سونی از پیشتازان در این صنعت بوده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ باتری های گلکسی S8 را از سونی می خرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..