تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواپیما های کاغذی زیست تخریب پذیر آینده ی کمک های بشردوستانه را متحول خواهند کرد

هواپیما های کاغذی زیست تخریب پذیر آینده ی کمک های بشردوستانه را متحول خواهند کرد

هواپیما های کاغذی دیگر فقط برای انتقال پیام های محرمانه در کلاس کاربرد ندارند؛ این هواپیماها شاید بتوانند به نجات جان انسان ها نیز کمک کنند. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.


Otherlab، آزمایشگاهی در حوزه تحقیق و توسعه مهندسی که در سانفرانسیسکو قرار دارد، پیشرفته ترین هواپیمای کاغذی صنعتی دنیا را ساخته است. این گلایدرهای کاغذی ظاهری شبیه به جنگنده های رادارگریز دارند و قادرند بیش از یک کیلوگرم محموله مانند کیسه های خون و واکسن را به افرادی که به آن نیاز دارند برسانند.


در مجموع این هواپیماهای کاغذی آینده انتقال کمک های بشردوستانه را در مناطق دورافتاده متحول خواهند کرد.


این پروژه بخشی از سیستم پلتفرم های هوایی حمایت کننده از اقدامات مستقل تامین محموله Otherlab یا APSARA است که از طراحی های کامپیوتری برای ساخت وسایل هوایی کم هزینه برای حمل محموله ها استفاده می کند.


گلایدرهای APSARA از ماده ای ارزان قیمت با نام میسلیوم ساخه شده اند که از طراحی ائرودینامیکی برخوردار است و در عرض چند روز در طبیعت تخریب می شود. در مراحل آزمایشی این پروژه، Otherlab، از مقواهای مقاوم تر استفاده کرد. این گلایدرها می توانند با استفاده از سیستم الکترونیکی بسیار ساده درونی شامل GPS، اتوپایلوت، مکانیسم های خود کنترلی کوچک و یک باتری قابل تعویض جهت حرکت خود را کنترل کنند.


این هواپیماها می توانند ظروف "مایعات حساس پزشکی " و باتری را حمل کنند، و اقلام کمک های اولیه و ضروری را به مناطق دورافتاده، و یا مناطقی که در نتیجه ی بلایای طبیعی یا جنگ غیر قابل دسترس هستند ارائه دهند.


میکل تایلور، سرپرست تیم تحقیقاتی این پروژه می گوید:

ما این هواپیماها را برای این طراحی کردیم که در مناطقی که زیرساخت های موجود برای ارسال اقلام حیاتی مانند خون و داروها ناکافی هستند مورد استفاده قرار گیرند و این اقلام را به محلی که باید برسانند. طراحی گلایدر نیز بهترین طراحی برای انجام این امر بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواپیما های کاغذی زیست تخریب پذیر آینده ی کمک های بشردوستانه را متحول خواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..