تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 800 دستگاه بخاری در بین مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با اعلام این خبر گفت : نعمت خدمتگزاری در کمیته امداد بزرگترین نعمت و مدال افتخاری است که به امدادگران داده شده است و اين عزت و سربلندي به دليل دعای خیر محرومین است.

شیرمحمد شاکربرآبادی ادامه داد: اين توفيق و توكل به پروردگار متعال است كه ما از عهده کارهای مشكل و پيچيده برآمده ايم، چرا كه اين مسئولیت ها یک ودیعه الهی است و خداوند را باید شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری در این نهاد را یافته ایم.

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترم افزود : بايد زمينه استقلال، خودکفايي و توانمندسازي خانواده هاي تحت پوشش کميته امداد، بيش از پيش گسترش يابد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام وظیفه کمیته امداد را دستگیری از نیازمندان و رساندن آنها به خودکفایی عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد یک درمانگاه موقت است و پس از خودکفایی، مددجویان از چرخه حمایتی خارج می شوند و این افتخار کمیته امداد است، در این نهاد به دنبال كمك موقتي به مددجویان هستيم و همه تلاش ما در رسيدن به خودكفايي و توانمندسازي آنها است، چرا كه عزت و استقلال مددجويان با خودكفايي آنها حاصل مي شود.

وی با اشاره به اینکه نام امام خمینی (ره) بر روی کمیته امداد موجب عملکرد متفاوت این نهادشده است، گفت: این توفیق سبب می شود تا مانند امام راحل خدمتگزار مردم و مستمندان باشیم.
شاکربرآبادی با اشاره به اینکه سرمایه اصلی کمیته امداد اعتماد مردم است گفت: عملکرد همه امدادگران باید به گونه ای باشد که این سرمایه هر روز افزایش یابد.

شاکربرآبادی با اشاره به اینکه کمیته امداد در این دوره تحولی، به سادگی و اخلاص درعمل و پرهیز از شعار گرایی نیاز دارد، گفت:شعار و اساسنامه کمیته امداد رسیدگی به امور مددجویان است.

انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 800 دستگاه بخاری در بین مددجویان کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..