تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت حضور در بازار کار همزمان با تحصیلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یک کارآفرین خراسان رضوی گفت : حضور در بازار کار همزمان با تحصیل نقش مهمی در مسیر کاری و زندگی حرفه ای من داشت.

مهدی محمدی با اشاره به اینکه در محیط بازار به پیج و خم ها و تکنیک های روز بازار آشنا شدم، افزود: در دانشگاه مباحث بار علمی و آکادمیک کافی برای فعالیت حرفه ای وجود ندارد لذا همزمان به مطالعه کتاب ها و مرجع های علمی روز دنیا در حوزه IT  پرداختم و این مهم سبب شد افق کسب و کار و دنیای فناوری را بهتر و روشن تر برای خود ترسیم کنم.

او با بیان اینکه برای ادامه راه، نقشه دقیق و پلن از قبل چیده شده نداشتم، تصریح کرد: دورنما و چشم اندازی که داشتم به این صورت بود که من مدیر یک شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در ایران خواهم شد و همیشه همین نقش را سعی میکردم تمرین کنم درحال حاضر چشم اندازی که داشتم عملی شده و حالا با نقشه راه و پلن دقیق جلو میرم و افرادی که با من کار می کنند افراد برنامه ریز و دارای مدل هستند.

محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه کسب و کار ما در فضای مجازی کاملا نو و جدید بود، فشارهای خاص خودش را داشت، یکی از چالش ها مسائل مربوط به نداشتن دانش کافی در بین مردم بود که اکنون این موضوع برطرف شده و مردم جامعه ما از اهمیت حضورشان در فضای مجازی و نقشی که این فضا و فعالیت کسب و کارشان دارد کاملا مطلع هستند و می دانند که چقدر می توانند سودآوری و افزایش درآمد در این فضاها را داشته باشند.

این کار آفرین خاطرنشان کرد: اگر ما از نوآوری و تفکر نوآورانه در کسب و کارمان بهره مند نشویم، از رقبای بزرگ خود عقب خواهیم ماند لذا تشکیل تیم تحقیق و توسعه قوی و بکارگیری نخبگان علمی مغزهای رشد یافته و اقدامات نوآورانه را چاشنی تمام فعالیتهای شرکت کردیم.

محمدی گفت: راهکارهای مدیریتی که استفاده از ابزارهای مدیریتی متفاوت برای کسب و کار؛ مثلا نرم افزارهای هوشمندی کسب و کار، مدیریت پروژه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش و هر چیزی که بتواند با علم روز از کسب و کارها حمایت کند راهکار بعدی که داریم، ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی به مشتری است، زیرا ما مشتری را بخشی از خود می دانیم و سعی میکنیم بهترین، دقیقترین و کاملترین راهکارها را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

او ادامه داد: با مطالعه و بررسی و تحلیل روندهای بازار و رقبا و آن چیزی که در کشور ما و در کشورهای خارجی می گذرد می تواند برای ما الگوی پیشرفت باشد.

محمدی اظهار کرد: بخشی از فرصت های کسب و کار به دانش موجود در خارج از ذهن ما که در بازار در حال گردش هست و دانشی که از تجربیات قبلی مان در حوزه کسب و کار خود داریم بر می گردد. ما با تلفیق این دو دانسته، تصمیم گیری می کنیم و البته از مشاوران و اساتید دانشگاهی در تصمیم گیری های مختلف بهره می گیریم.

او تصریح کرد: تا کارمند خوبی نباشید هرگز نمی توانید کار آفرین خوبی باشید، قبل از ایجاد هرکسب و کاری می بایست مهارت های لازم را در قالب کارورزی، کارمندی و شاگردی فرا گرفت.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت حضور در بازار کار همزمان با تحصیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..