تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادبود آیت الله رفسنجانی با حضور فرزندش در گرگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این مراسم که با حضور محسن هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد روحانی اهل سنت در گلستان گفت: هاشمی عالمی بود که هم رزم بودن با مقام معظم رهبری را افتخار میدانست.

آخوند میرآبی افزود: پاسداشت دانشگاهیان و دیگر قشرهای مردم از چهلمین روز در گذشت مرحوم هاشمی نشانه وظیفه شناسی ، معرفت و غنای فرهنگی این مردم است.

همچنین فرزند مرحوم آیت الله رفسنجانی هم در ادامه گفت: هم دردی مردم در مراسم آن مرحوم نشان داد که راه هاشمی همچنان ادامه دارد.

محسن هاشمی افزود: مرحوم تفسیر قرآن و بحث دانشگاه آزاد را تا پایان عمرش رها نکرد و همواره مقام معظم رهبری را یار دیرینه خود می دانست و به دنبال همدلی و توسعه و رفاه کشور بود.

وی اضافه کرد: کمتر سیاستگذاری تمام خاطرات خود را می نویسد اما آن مرحوم از زمان حیاتش 35 دفترچه خاطرات به یادگار گذاشتند که تا کنون 12 دفترچه را بعد از 23 تاخیر در اختیار مردم قرار داده می شود.

محسن هاشمی ادامه داد: تلاش مرحوم هاشمی برای تحکیم وحدت و همدلی یکی از ویژگیهای بارز شخصیتی آن مرحوم بود که خوشبختانه نمونه این وحدت را در گلستان سراغ داریم.

در حال تکمیل/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادبود آیت الله رفسنجانی با حضور فرزندش در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..