تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش تأمین آب و هزینه نگهداری فضای سبز در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سقائیان‌نژاد در جلسه شامگاه شنبه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به واگذاری بوستان جنگلی ۴۵۰ ثامن‌الائمه از سوی اداره‌کل منابع طبیعی به شهرداری قم اظهار داشت: این اداره تمایل دارد ۲۵۰ هکتار فضای سبز جنگلی اطراف منطقه نیروگاه را هم به شهرداری واگذار کند اما واقعیت این است که شهرداری نمی‌تواند به تنهایی به اندازه تمام ارگان‌های مسئول در این زمینه نقش ایفا کند.
 
وی ادامه داد: سازمان کشاورزی و منابع طبیعی وظایفی دارند که در هکتارهای بزرگ باید این‌ها را آماده کنند و قرار نیست شهرداری با بودجه‌های بسیار لرزان در بیرون شهر به توسعه و نگهداری از فضای سبز مشغول شود.
 
شهردار قم با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۶ شهرداری قم مسئله توسعه فضای سبز بسیار پررنگ دیده شده گفت: افراط و تفریط در این امر کار خوبی نیست چرا که نگهداری و تأمین آب برای این حجم از فضای سبز کار دشواری است.
 
وی با اشاره به اینکه مسائل شهری را باید متعادل بررسی کرد و پیش برد افزود: ارگان‌های دیگر هم الزاماتی دارند که باید با بودجه‌های خودشان این کارها را انجام دهند.
 
سقائیان‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد یک سازه معماری که دید حرم مطهر را مخدوش می‌کند، اظهار داشت: ساخت این سازه به آستانه حضرت معصومه(س) ارتباطی ندارد و مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است که باید برای این موضوع پروانه گرفته و عوارض پرداخت کند.
 

وی با اشاره به اینکه هر گونه ساخت و سازی در شهر قم باید بر اساس پروانه شهرداری صورت بگیرد گفت: اگر اینجا محکم برخورد نکنیم در هیچ جای دیگر نمی‌توانیم قانون را اجرا کنیم.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش تأمین آب و هزینه نگهداری فضای سبز در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..