تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد ۳۰ میلیارد تومانی از جرائم رانندگی در قم

به گزلرش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛پوربافرانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وظایف راهورگقت: اعطای خدمات انتظامی و ترافیکی در کنار خدمات فنی مهندسی و اجرایی از جمله وظایف راهور است.
 
وی گفت: در ۱۰ ماهه گذشته در شهر قم ۷۴ فقره تصادف فوتی داشتیم که منجر به فوت ۷۵ نفر شده است، در بهمن ماه هم سه نفر فوتی داریم که نسبت به سال قبل ثابت مانده است.
 
رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه در مجموع نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تصادفات درون شهری بودیم افزود: در حوزه برون شهری شاده افزایش تصادفات بودیم که یکی از محورهای خطرسازی محور جعفریه است.
 
وی با بیان اینکه سهم زیادی از فوتی‌ها در مراکز درمانی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از تلفات ما در مراکز درمانی اتفاق افتاده که نشان می‌دهد نیاز هست اصلاحاتی در مراکز درمانی صورت بگیرد.
 
پوربافرانی با اشاره به تلفات بالای عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران در قم گفت: ۳۵ درصد از تلفات فوتی ما عابرین پیاده هستند که بیشتر افراد ۶۰ سال به بالا هستند.
 
وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز شهر قم احصا شده است افزود: خیابان امام خمینی(ره) از زمان اجرای طرح بی آرتی یکی از نقاط حادثه خیز شهر قم است.
 
رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به وصول درآمدهای استان از محل جرایمی که در سطح استان اتفاق می‌افتد گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری حدود ۱۰ میلیارد تومان جرائم درون شهری و ۲۰ میلیارد تومان برون شهری اتفاق افتاده که باید سهم استان از این محل در نظر گرفته شود.
 

وی افزود: حضور کارشناسان در سازمان‌ها و ادارات برای آموزش‌های ترافیکی از کارهایی است که برای ارتقای فرهنگ ترافیک انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد ۳۰ میلیارد تومانی از جرائم رانندگی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..