تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاحب کماندار قمی مدال برنز رقابت‌های کشوری

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگران جوان ازقم؛ فتحی گفت:  با پایان یافتن رقابت‌های رقابت‌های تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری گرامیداشت دهه مبارک فجر که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم تیراندازی قم به یک مدال ارزشمند دست یافت.
 
وی افزود: با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی روز شنبه ۶۴ کماندار برتر به مرحله فینال راه پیدا کردند که  عزیزی کماندار قمی در بخش ریکرو مردان در بین برترین‌های  سال ۹۵ ایران قرار گرفت و موفق شد مدال برنز و مقام سوم را کسب کند.
 
دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: در این مسابقات صادق اشرفی از آذربایجان شرقی در جایگاه اول ایستاد و کیوان گوانشور از آذربایجان سکوی دوم را به خود اختصاص داد و عزیزی سوم شد.
 
فتحی بیان داشت: تیراندازی با کمان یکی از ۵ رشته ورزشی تحت فعالیت برنامه استعدادیابی در قم بود که مراسم اختتامیه جشنواره استعدادیابی این ۵ رشته نیز برگزار شد و کمانداران نونهال و تازه کار قم نیز در این جشنواره حضوری پررنگ داشتند.
 
وی عنوان کرد: در  مسابقات داخل تیراندازی با کمان داخل سالن نیز در مسافت ۱۸ متر داخل سالن برگزار شد که دربخش ریکرو مصباحی به مقام قهرمانی دست یافتند و  عزیزی و علی البرز در رده‌های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.
 

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قم تصریح کرد: در حال حاضر برای تجهیز و راه اندازی زمین تمرینی روباز تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برنامه داریم اما برای این منظور نیاز است که شهرداری قم همکاری کند و در حال حاضر این زمین فنس ندارد و پوشش آن خاکی است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاحب کماندار قمی مدال برنز رقابت‌های کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..