تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




90 راه روستایی زنجان مسدود است؛زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند

ساعت: 16:34 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043274

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه به همت راهداران استان زنجان 159 راه روستایی تا به امروز بازگشایی شده است، گفت: 90 راه روستایی در حال بازگشایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت و گو با عصر زنجان ، اظهار کرد: راههای اصلی و فرعی به غیر از محور زنجان، تهم ، چورزق باز و تردد در جریان است.

 وی  به محور های روستایی مسدود شده در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در اثر بارش های برف و کولاک 249 راه روستایی استان زنجان مسدود شده بود که راهداران استان زنجان در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود شده هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه  راهداران استان زنجان با تلاش های بی وقفه 159 راه روستایی در سطح استان زنجان را بازگشایی کرده اند،، تصریح کرد: راهداران استان زنجان در حال بازگشایی 90 راه روستایی در حال بازگشایی است.

یوسفی با اشاره به اینکه زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند، افزود: 35 راه روستایی در زنجان و 24 راه روستایی در ماهنشان مسدود است.

وی با بیان اینکه اشاره به اینکه  با تلاش راهداران این تعداد راه ارتباطی روستایی نیز امروز باز خواهد شد، افزود: در حال حاضر 50 اکیپ راهداری با 28 راهدارخانه و 450 نفر نیرو در حال بازگشایی محور های روستایی هستند.

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی ، گرمایشی و زنجیر چرخ در محور های کوهستانی و راههای روستایی لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

یوسفی با بیان اینکه اکیپ های راه داری در حال بازگشایی راههای روستایی مسدود شده هستند، تصریح کرد: همشهریان عزیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی، خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «90 راه روستایی زنجان مسدود است؛زنجان و ماهنشان بیشترین راههای روستایی مسدود را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..