تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"آشتی" بهترین گزینه برای شو

ساعت: 16:36 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043509

رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب گفت: باید به خاطر شهر و مردم آشتی را در شورای شهر برقرار کرد و در این میان باید چارچوب ها و اخلاق خطوط قرمز ما باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام عادل گل حسینی به عنوان عضو هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر در جلسه این شورا با بیان اینکه ادامه دار شدن موضوع انتخاب شهردار میاندوآب مصلحت نیست، اظهار کرد: این موضوع از یک سو به عنوان تضییع حقوق عامه است.

رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب با بیان اینکه آشتی باید در شورای شهر حاکم باشد، افزود: باید به خاطر شهر و مردم آشتی را در شورای شهر برقرار کرد و در این میان باید چارچوب ها و اخلاق خطوط قرمز ما باشد.

وی با اشاره به اینکه شورا تبلور حکومت مردم سالاری دینی است، گفت: باید به خاطر میاندوآب و به خاطر مردم، حتی اگر نظر ما هم محقق نشود، مسائل شخصی را کنار بگذاریم و برای این شهر دل بسوزانیم.

گل حسینی تصریح کرد: ادامه این روند رو به ضرر مردم بوده و باید این مسئله را با محوریت اخلاق مداری حل کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان میاندوآب اظهار کرد: شما گزینه های خود را انتخاب و به هرکسی می خواهید رای بدهید و در ادامه هیئت تطبیق این مصوبات را بررسی می کند و این پروسه قانونی است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"آشتی" بهترین گزینه برای شو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..