تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ پرکشید/سیب و گوجه فرنگی نجومی شدند!

ساعت: 16:40 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043383

در حالی که یک ماه به عید نوروز مانده، مردم شهرستان کوثر با افزایش قیمت ناگهانی و نجومی برخی اقلام مصرفی و میوه ها مواجه شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، با وضعیت موجود اقتصادی، بیکاری و رکود در بازار که موجب کوچک شدن سفره مردم شده است؛ افزایش قیمت برخی از اقلام مصرفی و میوه ها آن هم در آستانه عید نوروز موجب بروز نارضایتی و نا آرامی در خانواده ها شده است.

به غیر از سبد غذایی خانوار ها و گوشت و مرغ؛ میوه هم جزء اقلام مصرفی خانوار ها بوده و بتبع بر اقتصاد خانواده ها تاثیر گذار است؛ با توجه به اینکه در ایام پایانی سال مصرف گوشت، مرغ و میوه و افزایش قیمت آنها در یک مقطع زمانی باعث ایجاد جو روانی نامناسبی بین خانواده ها و افراد کم درآمد شده است.

در شهرستان کوثر نیز که اکثر شهروندان آن از قشر کشاورز هستند، هم اکنون با افزایش قیمت ناگهانی و نجومی سبد کالای خانوار مواجه شده اند، این در حالی است که یک ماه مانده به عید نوروز و لازم است مسئولین امر برای کنترل بازار شب عید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

بنا به گفته شهروندان شهرستان کوثر، گوجه فرنگی که تا چند روز پیش کیلویی 2000 تومان به فروش می رفت، از دیروز کیلویی 4000 هزار تومان و در برخی از مغازه ها 5 هزار تومان به فروش می رسد، و سیب نیز افزایش قیمت ۱۵۰۰ تومانی داشته است، یعنی از کیلویی ۳۵۰۰ تومان به 4500 و ۵۰۰۰ تومان افزایش یافته، قیمت مرغ 6800 تومان بود که هم اکنون با قیمت 7500 تومان در بازار عرضه می شود؛ این ها تنها بخشی از این افزایش قیمت یکباره هستند که سبب نگرانی و نارضایتی شهرندان کوثری شده است.

همانطور که عنوان شد یک ماه به عید نوروز باقی مانده است و اگر تمهیدات لازم در خصوص تنظیم بازار از سوی مسئولین امر شهرستانی صورت نگیرد احتمال افزایش قیمت دیگر اقلام مصرفی میوه و صیفی جات نیز است.

به گزارش کوثرخبر، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نیز از افزایش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی در هفته جاری خبر داده است و شنیده ها حاکیست که دولت بنا دارد در جهت تنظیم بازار ۶۰۰ هزار تن پرتقال از ترکیه‌ وارد کشور کند!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ پرکشید/سیب و گوجه فرنگی نجومی شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..