تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس از 5 ماه جبهه مردمی به سراغ ما آمد/ ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم/ اگر واقعا به اصلح برسند دوستان را یاری خواهیم‌کرد+ فیلم

گروه سیاسی-رجانیوز: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، دبیر کل جبهه پایداری در گفت وگو با رسا، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: دعا می کنیم که موفق باشند، رأی ملت زمانی است که مردم اعتماد کنند.

وی افزود: اگر مردم صداقت بییند می آیند، آیت الله مصباح می فرمایند در ارتباط با خدا باید خلوص، در ارتباط با ولی فقیه تبعیت و در ارتباط با مردم صداقت داشت که راه را هموار می کند، اگر این سه کار انجام شود موفق می شویم  و هر جا به این سه نکته نزدیک تر شدیم بهتر جواب داده است.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان این که یکی از علت های شکست های گذشته یکی از این 3 پارامتر است، اظهار  داشت: اگر سخن رهبر انقلاب را تفسیر به رأی کنیم غلط است بلکه آنچیزی که ایشان می فرمایند را باید درست عمل کرد.

وی با اشاره به همکاری جبهه پایداری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: پس از 5 ماه جبهه مردمی به سراغ ما آمد، در حالی که بسیاری از کارها شده است؛ اما دعا می کنیم که دوستان در بهترین راه موفق باشند و به اصلح برسند و اگر واقعا به اصلح برسند دوستان را یاری خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با بیان این که ما به وظیفه خود عمل می کنیم، ابراز داشت: ما نتیجه را بیرون از تکلیف نمی دانیم، برخی خیال می کنند که نتیجه برای ما مهم نیست، واقعا دلمان می خواهد که آقایان به اصلح برسند و اگر رسیدند بحث وحدت دیگر مطرح نیست بلکه وظیفه می دانیم بایستیم و حمایت کنیم حتی از ما نباشد چون از شاخصه ها این نیست که شخص پایداری باشد.

وی عنوان کرد: باید برای این انقلاب که شهدای بسیاری داده شده، دل بسوزانیم و برای پیشرفت و اعتلای هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس از 5 ماه جبهه مردمی به سراغ ما آمد/ ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم/ اگر واقعا به اصلح برسند دوستان را یاری خواهیم‌کرد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..