تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز

جراحى زیبایى بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز - دکتر آرش نجف بیگی

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت

لیفت صورت یکی از روش های نوین برای از بین بردن چین و چروک های پوست و بازگرداندن جوانی و شادابی پوست است.این روش بیش از مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد و عمل لیفتینگ بدین صورت انجام میگیرد که ابتدا با برش قسمت هایی از پوست پوستهای افتاده را کشیده و بدین ترتیب صورت بیمار تا ۱۰ سال جوان تر خواهد شد.بسیاری از افراد در ارتباط با عمل لیفت صورت سوالات بسیاری دارند .ما در این مقاله جواب سوال هایی را که بیش از افراد در ارتباط با لیفتینگ صورت دارند در اختیار شما قرار خواهیم داد.

یکی از مشکلات و نگرانی های افراد و به خصوص خانم ها افتادگی و پیری پوست صورت است .

ظاهر زیبا نیازمند مراقبت های دشواری است که ممکن است خارج از صبر افراد باشد، بنابراین در شرایطی که فرد دچار افتادگی و پیری پوست شده است جراحی لیفت صورت توصیه می گردد.

جراحی لیفت کمک می کند تا  گردن و صورت فرد  صاف تر و جوانتر به نظر برسد . دقت در انتخاب پزشک می تواند در  نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد .

صورت که در ۴۰ سالگی  شروع به تغییرات چشمگیر می کند رفته رفته علاءم چین و چروک را بروز می نماید، معمولا در این سن خط لبخند شما عمیق شده و چروک هایی در گوشه دهان ایجاد می شود  و پوست گردن دچار افتادگی می شود، جراحی لیفت صورت این افتادگی را جبران کرده و باعث زیبایی آن می شود.

جراحی لیفت صورت

تغییراتی که لیفت صورت ایجاد می کند

لیفت صورت که همان جراحی صورت است باعث جوان سازی صورت و گردن  می شود . لیفت کمک میکند که جین و جروک و افتادگی صورت و گردن از بین برود.

مزایای جراحی لیفت صورت

    -جراحی لیفت پوست صورت را می کشد و سفت می کند در نتیجه از افتادگی آن جلوگیری می شود

    -جراحی لیفت فک را بالا کشیده و باعث رفع غبغب می شود.

    -لیفت باعث می شود چربی گونه بالا کشیده شود.

    -این جراحی به صاف شدن چین ها در گوشه دهان و خط لبخند کمک می کند.

    -لیفت میتواند پوست شل گردن را بر دارد و باعث سفتی آن شود.

    -این جراحی چربی گردن و زیر چانه را برمی دارد.

    -جراحی لیفت فک را بالا کشیده و باعث رفع غبغب می شود.

    -لیفت باعث می شود چربی گونه بالا کشیده شود.

    -این جراحی به صاف شدن چین ها در گوشه دهان و خط لبخند کمک می کند.

    -لیفت میتواند پوست شل گردن را بر دارد و باعث سفتی آن شود.

    -این جراحی چربی گردن و زیر چانه را برمی دارد.

جراحی لیفت صورت

جراحی زیبایی بینی

بینی می تواند موزون و زیبا باشد و در مقابل نیز ممکن است یک بینی کج ، خمیده ، پهن و بزرگ باشد ، افرادی که دارای بینی هایی با معایب نام برده باشند تمایلی به داشتن چهره ی خود ندارند و به دنبال راهی برای تغییر هستند .در این مقاله نکات مهم جراحی بینی را متذکر خواهیم شد.

جراحی بینی یکی از عمل های زیبایی است که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است ، جراحی بینی به اصلاح معایب ظاهری و داخلی بینی می پردازد و باعث تغییرات بسیار زیاد در چهره ی فرد می شود .

جراحی بینی تلفیقی از دانش ، هنر و تجربه است و جراح پلاستیک کسی است که با علم و هنر و تجربه اش زیبایی می آفریند در صورت وجود اختلال تنفسی و انحراف بینی همزمان با جراحی زیبایی بینی ، مجاری تنفسی باز شده و انحراف بینی با سپتورینوپلاستی اصلاح می گردد .

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز

اهمیت انتخاب جراح بینی

جراحی بینی که توسط متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام می شود با توجه به معیارهای بیمار و نیز انتظارات وی مد نظر قرار گرفته می شود ، دقت در انتخاب جراح به شما کمک می کند تا بالاترین میزان رضایت را از نتیجه ی عمل بینی بدست آورید .

سن مناسب برای جراحی بینی

بهترین سن برای جراحی زیبایی بینی در آقایان ۱۷ سال است و برای خانم ها ۱۶ سال می باشد. در این دوره رشد استخوانی افراد تکمیل شده و تغییرات محسوس گذشته را نخواهند داشت و جراح در این صورت می تواند تصمیم جدی تری برای تغییرات لازم بگیرد.

بینی های استخوانی استخوان های محکم و غضروف های سفتی دارند ، در مقابل بینی های گوشتی استخوان کم و غضروف ای ضعیفی دارند که توانایی نگهداری بینی را به خوبی ندارند .

نوع بینی و جنس پوست تاثیر به سزایی در نتیجه ی عمل جراحی دارد و می توان قبل از جراحی مشخص کرد که بعد از عمل زیبایی بینی ، نتیجه تا چه میزان موفقیت آمیز خواهد بود . تشخیص نوع بینی حتما باید توسط متخصص انجام شود .

تغییرات نوک بینی در جراحی بینی

جراحی بیکودکازمند تغییرات بسیار زیادی در تمامی نواحی بینی می باشد ، اما ممکن است ایرادات تنها در نوک بینی باشند و جراح برای اصلاح به تغییر در ساختار نوک بینی بسنده نماید، پیش از این در رابطه با انتخاب جراح و اهمیت نحوه ی جراحی مطالبی ارائه نموده ایم ، پیرو این مساله نیاز است تا اطلاعاتی در رابطه با نوع بینی و تغییراتی که ممکن است در جراحی برروی آن اعمال شود مطلبی کوتاه ارائه نماییم.

نوک بینی گوشتی

بینی های گوشتی اغلب غضروف های ضعیفی داشته و استخوان محجکمی برای نگهداری ندارند ، از همین جهت نیز نوک بینی این دسته از افراد پهن و گرد است و تقریبا نرم می باشد .

نوک بینی افرادی که پهن و گوشتی باشد بعد از جراحی تیز یا سر بالا و یا عروسکی نخواهد شد اما با تقویت غضروف ها می توان حالت طبیعی تر و زیباتری به آن داد ، تقویت غضروف ها باعث می شود تا میزان قابل توجهی ازپهنا و گردی آن گرفته شود و ظاهر بینی تراشده و مناسب به نظر بیاید. البته این جراحی باید توسط جراح متخصص انجام شود تا با دقت و ظرافت بتواند نتایج کاملا درخشانی را به شما ارائه نماید.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز

نوک بینی استخوانی

بینی های استخوانی اغلب دارای استخوان و غضروف های محکمی هستند که نشان می دهد برای تغییر بسیار آماده می باشند ، ممکن است بینی استخوانی فرد دچار افتادگی شده باشد و یا اینکه دارای قوز و انحراف گردد ، معمولا این دسته از بینی ها بعد از اصلاح معایب بسیار زیبا و متناسب می شوند و این نوع بینی جزو دسته ای انواع بینی است که برای مدل های فانتزی و عروسکی ایده ال می باشد.این دسته از بینی ها بسیار ایده آل هستند و تقریبا بعد از جراحی نتیجه ای مثبت به فرد ارائه خواهد داد .

به یاد داشته باشید که هرچه غضروف و استخوان ها محکم تر باشند بینی برای جراحی ایده آل تر خواهد بود ، البته جراحی بینی گوشتی نیز بسیار ایده ال است اگر که این کار توسط یک جراح فوق تخصصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود. برای رسیدن به این منظور از مشاورات دکتر آرش نجف بیگی بهره مند شوید.

تزریق چربی صورت

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از نواحی از بدن که ذخیره ی چربی اضافی دارند مانند شکم و ران ها برداشته شده و به نواحی که نیاز به حجم دادن دارند تزریق می گردد که اکثراً این نواحی شامل صورت گونه ها ، لب ها ، پشت دست ها و باسن ، سینه و فرورفتگی های ناشی از اسکار سوختگی ، آکنه و … می باشد و این حجم دهی مانند پروتز در صورت و لب ها و سینه ها عمل می کند . با این تفاوت که بافت چربی ، بافت طبیعی خود فرد بوده و از ناحیه از بدنش به ناحیه ای دیگر منتقل شده است تزریق چربی در صورت تحول عمده ای را در جراحی پلاستیک صورت به وجود آورده است و قسمتی از چربی تزریق شده در عرض ۲ ماه جذب شده و بقیه ی چربی باقیمانده تا آخر عمر فرد باقی می ماند .تزریق چربی در اجزای صورت از مواردی است که میتواند تاثیر به سزایی در چهره فرد داشته باشد .

تزریق چربی صورت در صورت بهترین راه برای پر کردن گودی های صورت و برجسته کردن گونه ها می باشد.البته تزریق در لب ها هم مشاهده میشود ،این کار با استفاده از چربی برداشته شده از خود بدن و تزریق آن به موضع مورد نظر انجام میگیرد. در واقع با این روش چربی های بدن به صورت منتقل میشود که این امر به صورت دائمی در صورت باقی خواهد ماند .

ممکن است افراد به دلایل مختلف کاندید تزریق چربی در صورت باشند ، پر کردن صورت در افرادی که صورت های لاغری دارند و برجسته کردن گونه در افرادی که گونه های تخت و صافی دارند دلایل خوبی برای تمایل به انجام این عمل زیبایی هستند.

جراحی لیفت صورت

همچنین از این روش برای درمان جای جوش نیز استفاده میشود که میتوان با آن عوارض آکنه را کم شدن داد و یا محو کرد. در صورتیکه فرد دچار گودرفتگی در ناحیه چشم شده باشد با تزریق چربی و پر کردن گودی چشم مشکلات صورت را برطرف میکنند. امروزه از تزریق چربی برای جوانسازی ، بزرگ کردن لب ها ، پر کردن خط خنده و …استفاده میشود .

یک پزشک جراح و متخصص زیبایی در این زمینه میتواند مشاوره های لازم را به شما بدهد و در صورتیکه صورت شما نیاز به این نوع عمل زیبایی داشته باشد نسبت به آن اقدام خواهد کرد .

بوتاکس

جوانسازی پوست یکی از اقداماتی است که امروزه بسیاری از افراد اقدام به انجام آن خواهند کرد.پوست یکی از تاثیر پذیر ترین نقاط بدن است که حساسیت آن نسبت به دیگر نقاط بدن بسیار بیش از است.به همین دلیل مراقبت از پوست یکی از مهمترین کارهایی است که یک فرد باید انجام دهد.بسیاری از افراد زمانی که پا به سن میانسالی می گذارند متوجه ی چروکیده شدن پوستشان خواهند شد.که نیاز به تزریق بوتاکس جهت رفع چین و چروک پیدا خواهند کرد.

جراحی لیفت صورت

البته این چین و چروک ها بیش از در صورت به چشم خواهد خورد.در صورت نیز بیش از نواحی چشم و لب دچار این افتادگی خواهند شد.چین و چروک و افتادگی پوست به شدت از اعتماد به نفس فرد کاسته و باعث دل مردگی فرد خواهد شد.بنابر این راهی برای رفع این مشکل ارائه شده که خیلی از افراد میانسال در حال انجام آن هستند.

بوتاکس چه کاربردی دارد؟

بوتاکس عملی است که افراد در موارد بسیار از آن استفاده میکنند بوتاکس به طور کل دو کاربرد دارد.کابردهای بوتاکس می تواند درمانی باشد و یا اینکه کاربرد زیبایی داشته باشد.البته از بوتاکس بیش از افراد در زمینه ی زیبایی استفاده می کنند و با کمک این روش جوانسازی پوست را انجام می دهند و با این کار حدود ده سال جوان تر به نظر خواهند رسید.

جراحی لیفت صورت

پروتز سینه

پروتز سینه یکی از شایعترین عمل های زیبایی در خانم ها  می باشد که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است .

به طور کلی ۲ نوع پروتز وجود دارد که شامل نوع سلیکونی و نوع آب نمکی می باشد که برای موارد زیبایی اکثرا از نوع سلیکونی استفاده می شود.نوع سیلیکونی خود به ۳ شکل گرد , آناتومیک یا قطره اشکی و مخروطی شکل وجود دارد. پروتزهای سینه را معمولا می توان در زیر عضلات و قسمتی زیر غده سینه قرار داد. که در معاینه توسط پزشک به بیمار محل مناسب قرار دادن پروتز اطلاع داده می شود.

تعبیه ی پروتز سینه باعث زیاد شدن اعتماد به نفس قابل توجهی در افراد می شود.

عمل جراحی لیفت سینه

افتادگی سینه با زیاد شدن سن و به دنبال شیر دهی و بارداری پدیده ی طبیعی در سینه ی هر خانمی می باشد.برای اصلاح افتدگی سینه در صورتی که حجم سینه ی کم باشد اصلاح افتادگی همراه با تعبیه ی پروتز سینه و در صورتی که حجم سینه بیش از باشد می توان اصلاح افتادگی را با کوچک کردن سینه همراه نمود.در مواردی که بیمار از حجم سینه خود راضی باشدو تنها شکایت بیمار از افتادگی سینه باشد می توان آنرا با انجام لیفت سینه یا عمل ماستوپکسی اصلاح نمود که همراه با یک برش در هلالک سینه و یک برش زیر سینه قابل انجام است.

جراحی لیفت سینه

لیفت سینه کمک می کند تا بافت سینه سفت شود و به بالا کشیده شود. بسیاری از خانم ها از افتادگی سینه رنج می برند، این عارضه عموما به دلیل زیاد شدن وزن و یا کم شدن وزن های شدید رخ می دهد.

ممکن است این مشکل بر اثر زایمان و شیردهی های متعدد به وجود آمده باشد.

عمل لیفت سینه چه می کند؟

لیفت سینه تغییری در سایز سینه ایجاد نمی کند و مانند قرار دادن پروتز درون سینه نیست. بلکه کمک می کند تا سینه به بالا کشیده شود، جراح سینه برای انجام این کار به برش های خاصی برروی سینه اقدام می کند این برش ها بعدا مکان هایی خواهند بود که قرار است سینه را بالا بکشند و فرم بهتری به آن ها بدهند.

توجه داشته باشید که لیفت سینه بزرگ کردن یا کوچک کردن سینه نیست و اگر مایل به انجام جراحی بزرگ کردن سینه هستید باید از روش های دیگری برای این کار استفاده نمایید.

 شرایط لازم برای لیفت سینه

فردی که تمایل به انجام جراحی لیفت سینه دارد باید :

از نظر جسمی و فیزیکی سالم باشد و وزن ثابتی داشته باشد فرد نباید سیگاری باشد از جراحی انتظارات واقعی و منطقی داشته باشد. پستان های افتاده شلی داشته باشد نیپل پستان های وی زیر کریز پستان قرار گرفته باشد پوست سینه ها در فرد شل و کشیده شده باشد سینه ها دچار مشکل قرینگی شده باشند(نسبت به یکدیگر اختلاف سایز داشته باشند و کوچک وبزگ باشند

حتما بخوانید :   زیباجو : این بیماری 176 میلیون زن را درگیر کرده است

کوچک کردن شکم های افتاده با ابدومینوپلاستی

جراحی شکم های آویزان

چاقی های شکمی عموما باعث بیرون زدن شکم و افتادگی پوست آن می شود، شل شدن پوست بعد از چاقی های مفرط و از بین رفتن حالت الاستیکی آن یک معضل شایع در افراد چاق است.

ممکن است فرد در ابتدای چاقی شکمی سفت و محکم داشته باشد اما با کمی گذر زمان و یا مقداری کم شدن وزن شاهد افتادگی شکم می شود .

این مشکل در زنان باردار بعد از زایمان نیز دیده می شود ، شکم بعد از لاغری افتاده می شود و پوست آن بر اثر کشیدگی زیاد آویزان می شود .

از بین بردن و کوچک کردن شکم های افتاده

عده از افراد بر این تصور هستند که با جراحی لیپوماتیک می توان این حجم وسیع از چربی را از بین برد و پوست شکم را نیز صاف و زیبا نمود، در این بخش به شما اطلاعات تکمیلی تری از این جراحی خواهیم داد .

جراحی لیپوماتیک برای افرادی با شکم های چاق و آویزان مناسب نیست و در واقع جراح برای از بین بردن چربی ها نیاز دارد تا سایر روش های جراحی را با آن ادغام نماید، در بیش از این موارد جراحی لیپوماتیک با روش ابدومینوپلاستی یا مینی ابدومینوپلاستی همراه خواهد بود ، برای این منظور جراح ابتدا با روش لیپوماتیک چربی های شکم را بر می دارد و بعد با روش ابدمینوپلاستی پوست شل و آویزان شکم را از بین می برد .

جراحی لیفت صورت

عمل ابدومینوپلاستی

تصور کنید که بعد از تخلیه چربی از شکم پوست شل و آویزان آن چه می شود؟ معمولا در چنین شرایطی جراح مقادیر زیادی پوست و چربی اضافی به همراه دارد که نیاز است طی جراحی ابدومینوپلاستی برش هایی در زیر شکم ایجاد و پوست اضافه را برش دهد.

برش پوست های اضافی باعث می شود تا بافت بالای ناف که دارای پوست بهتر و زیباتری است به سمت زیر شکم کشیده شود و دوباره در زیر شکم بخیه زده شود. در واقع ابدومینوپلاستی کمک می کند تا تمامی پوست های ترک خورده که حالت الاستیک خود را از دست داده است طی برش های مخصوص از بین بروند. این نوع جراحی درست مثل برش دادن پوست های شل و آویزان و بخیه زدن پوست های سالم و زیبا در زیر شکم است . جراحی ابدومینوپلاستی بعد از با مقداری جای بخیه همراه خواهد بود که بعد از مدتی کم رنگ تر خواهد شد . بنابراین افرادی که دارای چاقی های بزرگ شکمی هستند نیاز دارند تا با انجام هر دو روش جراحی شکم برای لاغری استفاده نمایند

تزریق ژل 

ژل ها نوعی از پر کننده های پوستی هستند که که در داخل پوست در نواحی دارای چروک تزریق می شوند و باعث از بین رفتن آنها می شوند. همچنین از تزریق ژلها می توان برای برجسته کردن برخی نواحی مانند لبها و گونه ها و چانه استفاده کرد.

البته این ژلها به صورت دائم و موقت وجود دارند که بسته به شرایط فرد و میزان بودجه هزینه ای خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. که میزان اثر این ژلها به صورت موقت از ۶ ماه تا ۱۸ ماه متفاوت می باشد و ژلهای دائم حداقل ۶ سال ماندگاری دارند.

جنس این ژل ها نیز متفاوت می باشد که ژلهای موقت از جنس هیالورونیک اسید یا کلاژن می باشند و نامهایی چون روفیلان و رستیلن و ماتریدکس دارند. ژلهای دائم معمولا جنس پلی اکریل آمید و پلی متیل متاکریلات می باشد و حداقل تا ۶ سال ماندگار می باشند و به مرور جذب بدن می شوند.

جراحی لیفت صورت

قبل از تزریق ژل فرد باید مواردی را رعایت کند. به طور مثال از مصرف آسپرین و رقیق کننده های خون و ویتامین E و سیر و خودداری کند. همچنین توصیه می شود حداقل ۴۸ ساعت قبل از تزریق ژل فرد از مسکن ها مثل بروفن و مصرف الکل خودداری کند.

بعد از تزریق نیز فرد باید از ماساژ محل تزریق، گرم کردن و کمپرس گرم برای رفع کبودی خودداری کند( کمپرس سرد مشکلی ندارد). و از انجام فعالیت های سنگین و ورزش و آفتاب گرفتن خودداری کند.

کوچک کردن سینه آقایان

بزرگ بودن سینه مشکلی شایع در آقایان است ، این مشکل در در افراد جوان بیش از دیده می شود و در واقع یک بیماری شایع در نوجوانان است ، این مشکل که به دلیل اختلالات هرمونی و تداخلات متابولیکی رخ می دهد باعث تورم و بزرگی سینه در آقایان می شود ، البته ترشح هورمو پرولاکتین نیز می تواند در بزرگی سینه ی آقایان تاثیر گذار باشد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز

جراحی ژنیکوماستی

در طی جراحی ژنیکوماستی جراح با استفاده از روش های نوین بزرگی سینه را رفع می کند و در نهایت سایز سینه هارا به میزان عادی کم شدن می دهد ، این جراحی سبب می شود تا زیبایی ظاهری فرد حفظ شده و اعتماد به نفس وی زیاد شدن یابد .

روش جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کم شدن سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کم شدن سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی زیاد شدن می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .

در بسیاری از موارد که فرد دچار درد و تورم شدید در ناحیه سینه شده است نیاز است تا با مراجعه به جراح زیبایی این مشکل را برطرف نماید .

افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی

مردانی که دچار تورم در سینه هستند مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد  نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند

لاغری بازو Brachioplasty

از شایع ترین مشکلات بانوان می توان به بزرگی بازو اشاره کرد که این مشکل موجب شده که بانوان از پوشیدن لباس مناسب و دلخواه منع گردند ، این بزرگی بازو ممکن است به علت تجمع چربی که همان چاقی موضعی می باشد در بخش بازو شخص خود را نمایان کند.

حتما بخوانید :   زیباجو : عوامل سرطان پروستات، علائم هشداردهنده

بزرگ بودن بازو در سنین پایین به علت تجمع جربی و چاقی می باشد ، اما در سنین بالاتر این بزرگ بودن به شکل شل شدن و افتادگی پوست خود را نمایان می کند ، برای رفع این مشکلات می توان با استفاده از روش لیپولیز به تجمع چربی ها غلبه کرده و آنها را از بین برد.

در روش لیپولیز می توان پوست اضافه را برداشت و بزرگی و چاقی بازو را رفع نمود که با این روش علاوه بر بدست آمدن تناسب اندام پوست نیز سفت می شود و ظاهر زیبا در بازو ایجاد می شود.

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز

نحوه جراحی زیبایی بازو با لیپولیز

در روش لیپولیز هیچ برشی صورت نمی گیرد جز در مواردی که نیاز باشد پوست شل و ترک خورده ای برداشته شود ، که در این صورت نیاز می باشد که برش طولی در بخش بازو ایجاد شود.

در روش لیپولیز بی هوشی عمومی صورت نمی گیرد بلکه با بی حسی موضعی چربی های انباشته شده برداشته می شود .

از نکات مهمی که باید پس از جراحی بازو به وسیله لیپولیز باید انجام شود این می باشد که دست ها را بالاتر از سینه قرار داده تا از میزان تورم کاسته شود ، هم چنین برای کم شدن تورم بیمار باید به مدت زمان ۴۵ روز از بازوبند استفاده نماید.

جراحی لیفت صورت

دکتر آرش نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

جراحی لیفت صورت

 آدرس : میدان ونک، کوچه صانعی، پلاک ۲۹، ساختمان پزشکان نگین، طبقه ۴، واحد ۱۱

جهت کسب اطلاعات بیش از می توانید سایت رسمی دکتر آرش نجف بیگی را مشاهده نمایید.

جراحی لیفت صورت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بینى، صورت، پیکرتراشى و پروتز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..