تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاساز ۲۸ کیلو مواد مخدر در پژو ۴۰۵

سرهنگ"محمدرضا خدادوست" گفت : در پي كسب خبري مبني بر اينكه يك قاچاقچي مواد مخدر قصد دارد مقداري ترياك را وارد شهرستان نجف آباد كند بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدا دوست اظهار داشت : ماموران وارد عمل شدند و خودروي حامل مواد را شناسايي و در يك عمليات ضربتي متوقف كردند.

اين مقام انتظامي افزود : در بازرسي از اين خودرو مقدار 28 كيلوگرم ترياك كه زير صندلي راننده و صندلي شاگرد جاساز شده بود كشف شد.

وي بيان داشت: در اين خصوص دو سوداگر مرگ دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان گفت :امروز پليس در مقابل قاچاقچيان مواد مخدر و خرده فروشان ايستاده و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد ،شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاساز ۲۸ کیلو مواد مخدر در پژو ۴۰۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..