تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی: هدف نفت کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر است/ پرسپولیس روز سختی مقابل ما دارد

دایی: هدف نفت کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر است/ پرسپولیس روز سختی مقابل ما داردمحمد دایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری تیم فوتبال نفت تهران مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: برای بازگشت به رتبه های بالای جدول به سه امتیاز دیدار با ماشین سازی نیاز داشتیم. متاسفانه به دلایل غیرفنی مقابل استقلال و سپاهان در 2 بازی ابتدایی نیم فصل دوم شکست خوردیم و تا حدی از تیم های بالانشین فاصله گرفتیم اما پیروزی برابر پیکان و ماشین سازی سبب شد به ادامه رقابت های لیگ و کسب سهمیه آسیا امیدوار شویم.

وی درباره بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: تقابل با صدرنشین لیگ برای تیم نفت سخت است. هرچند چهار بازیکن پرسپولیس به دلیل محرومیت نمی توانند در دیدار با تیم ما به میدان بروند اما پرسپولیس پرمهره ترین تیم لیگ برتر است و غیبت چند بازیکن در ترکیب این تیم چندان به چشم نمی آید. البته در نفت هم میلاد فراهانی و محمد دانشگر محروم هستند و با توجه به کمبود نفرات در تیم ما انتخاب جایگزین برای این 2 بازیکن دشوار است. 

دایی ادامه داد: تمام سعی خود را به کار می گیریم تا جایگزین های خوبی برای دانشگر و فراهانی پیدا کنیم و شک نکنید برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می رویم. سه امتیاز این دیدار برای هر 2 تیم حائز اهمیت است و مطمئن باشید صدرنشین لیگ روز سختی را مقابل نفت پیش رو دارد.

وی درمورد برخورد کادرفنی نفت با اخطارهای غیرفنی فراهانی و دانشگر گفت: نداشتن تمرکز و بچه گانه رفتار کردن سبب شد این 2 بازیکن اخطار بگیرند و بازی با پرسپولیس را از دست بدهند. علی دایی در این مورد تصمیم می گیرد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره این که قرار است شهاب عادلی دروازه بان جوان نفت در دیدار با پرسپولیس برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان می رود، اظهار داشت: شهاب عادلی در کنار نادر صفرزایی جزو دروازه بان های جوان و باکیفیت فوتبال ایران هستند و مطمئنا از لحاظ فنی و اخلاقی ویژگی های مثبتی داشته اند که اکنون در تیم نفت حضور دارند. هرکدام از این جوانان در بازی با پرسپولیس درون دروازه قرار بگیرد به تیم ما کمک می کند.

دایی درمورد زمان ارسال ITC سجاد شهباززاده و وضعیت آمادگی این بازیکن در تمرینات نفت گفت: باشگاه پیگیر مجوز بازی شهباززاده است و امیدوارم در سریع تربن زمان ممکن ITC این بازیکن را دریافت کند. از لحاظ فنی هم شهباززاده در اوج آمادگی قرار دارد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره نحوه استفاده از شهباززاده در کنار محمد قاضی و ارسلان مطهری تصریح کرد: آن ها جزو بزرگ ترین مهاجمان فوتبال ایران هستند و با استفاده از این نفرات و تلاش سایر بازیکنان می توانیم ضمن کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر، در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی: هدف نفت کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر است/ پرسپولیس روز سختی مقابل ما دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..