تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«افسانه چیما» در شبکه نهال

این مجموعه انیمیشن که در کشور دانمارک تولید شده با استفاده از زمینه روانشناسی بازی کودکان با لگو تولید شده است و تاکنون توانسته است جوایز بین المللی متعددی دریافت کند.

این مجموعه که  تولید آن در سال 2013 آغاز شده است و روند تولید فصل‌های جدید آن ادامه دارد، تاکنون در بیش از 40 کشور جهان دوبله و پخش شده است.

این مجموعه با کارگردانی پدر پدرسون در شرکت m2film  تولید شده است و فصل اول این مجموعه در 20 قسمت 20 دقیقه ای در ساعات 14:30 و 18:30 به صورت متناوب بدون تکرار از شبکه نهال پخش می شود.

گفتنی‌است؛ هم اکنون فصل دوم مجموعه «افسانه چیما» نیز در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نهال می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««افسانه چیما» در شبکه نهال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..