تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانن از دو دوربین EOS 77D و Rebel T7i رونمایی کرد

شرکت کانن دو دوربین DSLR جدید با نام‌های EOS 77D و Rebel T7i معرفی کرد.

شرکت کانن دو محصول جدید به دوربین‌های سری EOS DSLR خود اضافه کرد. نام این دو دستگاه 77D و Rebel T7i (یا EOS 800D) است که مدل اول با مشخصاتی بهتر از دوربین‌های سری Rebel تولید شده است؛ اما در عین حال نسبت به محصولات سری 80D در رده‌ی پایین‌تری قرار می‌گیرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، دوربین‌های سری 80D کانن حدودا یک سال قبل معرفی شده‌اند.

canon 77d

دوربین دی‌اس‌ال‌آر EOS 77D مجهز به یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی CMOS است و از پردازنده‌ی Digic 7 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت فوکوس خودکار پیکسلی دوگانه است و امکان ثبت تصاویر پشت سرهم با نرخ ۶ فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد. حداکثر ISO این دوربین ۲۵۶۰۰ است و علاوه بر این از سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای بهره می‌برد. از دیگر مشخصات 77D می‌توان به بلوتوث، ان‌اف‌سی و وای‌فای برای کنترل راه دور دوربین اشاره کرد. نهایت کیفیت فیلم‌برداری با استفاده‌ از این محصول  ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.

canon Rebel 7ti

اما بسیاری از مشخصات Rebel T7i که مدلی اقتصادی‌تر محسوب می‌شود، همانند دوربین 77D است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به فوکوس خودکار پیکسلی دوگانه اشاره کرد. تفاوت اصلی این دو دستگاه این است که طراحی T7i کمی متفاوت در نظر گرفته شده است‌. همچنین این دوربین فاقد کنترلر چرخان در بخش پشتی است‌.

دو دوربین EOS 77D و Rebel T7i کانن از ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد. قیمت دو محصول به ترتیب ۹۰۰ دلار و ۷۵۰ دلار در نظر گرفته شده است. کانن اعلام کرده که هر دو محصول مورد بحث برای افرادی مناسب‌اند که به دنبال دوربینی مثل 80D هستند، اما نمی‌خواهند مبلغ ۱۰۰۰ دلار برای آن هزینه کنند. علاوه بر این، کاربرانی که قصد خرید یک دوربین کوچک‌تر دارند، می‌توانند نگاهی به EOS M6 داشته باشند که از جمله دوربین‌های بدون آینه‌ی جدید است و قطعا ارزش بررسی دارد.

نظر شما در مورد دوربین‌های جدید کانن چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانن از دو دوربین EOS 77D و Rebel T7i رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..