تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض یک کارگردان دیگر ایرانی به قانون مهاجرتی ترامپ/ جوزانی: ایرانیان نقشی پر رنگ در ناسا و مراکز

اعتراض یک کارگردان دیگر ایرانی به قانون مهاجرتی ترامپ/ جوزانی: ایرانیان نقشی پر رنگ در ناسا و مراکز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری فيلم سینمایی «پشت ديوار سكوت» با حضور عوامل آن، صبح امروز یکشنبه 1 اسفند ماه برگزار و دلایل انصراف از نمایش این فیلم در مقر اصلی سازمان ملل متحد در آمریکا برای خبرنگاران تشریح شد.

در این نشست خبری، مسعود جعفرى جوزانى در مورد انصراف از نمایش فيلم سینمایی «پشت ديوار سكوت» در مقر اصلی سازمان ملل متحد در آمریکا گفت: «نطفه و فکر اولیه ساخت فیلم برای آگاهی بخشی به مخاطب و شکستن تابوی بیماری ایدز بسته شد و اینکه بتوانیم بر جهل و نادانی جامعه نسبت به این بیماری غلبه کنیم. برای همین قرار بر این بود 20 مارس 2017 (30 اسفند ماه جاری)، این فیلم در مقر اصلی سازمان ملل توسط انجمن احیای ارزش‌ها برای انجمن‌های سراسر دنیا به نمایش درآید.»

او ادامه داد: «با تصمیم نژادپرستانه و ضد مذهب ترامپ، ما ترجیح دادیم که در مقابل این تصمیم نابخردانه از نمایش فیلم در سازمان ملل پرهیز کنیم.»

کارگردان فيلم سینمایی «پشت ديوار سكوت» در ادامه اظهار داشت: «این رفتار ترامپ خلاف قانون اساسی آمریکا است و ملت آمریکا همانطور که در جنگ ویتنام دوشادوش سربازان و ملت ویتنام فعالیت کردند با این تصمیم عجیب مقابله می‌کنند. در تصور من هیچگاه چنین چیزی خطور نمی‌کرد که ریاست جمهوری یک کشور این تصمیم را بگیرد، این تفکر ارتجاعی و فاشیستی است. این اتفاق برای من اینقدر عجیب و غیرقابل هضم است که حتی در تصور دور من هم نمی‌آمد.»

جوزانی با اشاره به نقش مثبت ایرانی ها در جامعه آمریکا تاکید کرد: «دولت آمریکا اطلاعات دقیقی از حضور اقلیت ایرانی در آمریکا دارد و می‌داند این اقلیت سهم بزرگی در مراکز مختلف پزشکی و ناسا در این کشور دارند و بسیار موفق بودند. ایران از معدود کشورهایی است که مهاجران بسیار با سوادی در آمریکا دارد. »

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض یک کارگردان دیگر ایرانی به قانون مهاجرتی ترامپ/ جوزانی: ایرانیان نقشی پر رنگ در ناسا و مراکز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..