تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان پریود بعد از مصرف قرص لونژیل، معلومه؟

لونژیل خوردم، هفته بعدش برای ٣تا٤ روز خونریزی داشتم ولی بعد از اون موقع هنوز پریود نشدم.

سوال:

سلام من یک رابطه مشکوک داشتم ولی مطمئن بودیم چیزی ریخته نشده برای اطمینان قبل از ٢٤ساعت یک قرص لونژیل١/٥خوردم و روز بعدشم یکی دیگه خوردم هفته بعدش برای ٣تا٤روز خونریزی داشتم ولی بعد از اون موقع هنوز پریود نشدم البته یک ماه نگذشته از تاریخش اما سیکل من بهم خورده لطفا راهنمایی کنید که بعد از تاریخ خونریزی پریود میشم یا تاریخ سیکل های قبل از خوردن قرص؟ 

جواب:

دوست عزیز. چون از قرص لونژیل 1.5 استفاده کردید مصرف یک قرص کافی بوده و چون دو قرص  مصرف شده چند روز خونریزی داشتید. پریود بعدی شما هم ممکن است بعلت مصرف این قرص هورمونی در تاریخ خود نباشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان پریود بعد از مصرف قرص لونژیل، معلومه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..