تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرص دوفاستون و بارداری، امکان داره؟

قرص دوفاستون می خورم، با وجود این میخام حامله بشم. امکانش هست؟

سوال:

سلام خانم دکتر خسته نباشید...من بخاطر تخمدانهای پی سی او ک دارم قرص دوفاستون استفاده میکنم، تا پریود منظمی داشته باشم،با وجود این میخام حامله بشم..امکانش هست؟؟یا باید قرصهامو قطع کنم تا جواب مثبت باشه؟؟چون بعد مصرف 12 روز حتما پریود میشم و اونوخ فکر کنم دیگه حامله نمیمونم..باید چیکار کنم؟؟ 

جواب:

قرص دوفاستون برای نامنظمی قاعدگی و آمادگی رحم برای بارداری تجویز می شود و درصورت باردار شدن از سقط جلوگیری می کند. نیازی به قطع قرص نیست به محض مثبت شدن آزمایش خون به پزشک خود مراجعه کنید. درصورت لزوم قرص را قطع خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرص دوفاستون و بارداری، امکان داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..