تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسک جدید «خندوانه» کی رونمایی می‌شود؟/ فرار مهدی هاشمی از کشور تکذیب شد/ میزان اختلاف حقوق‌ها در برنامه ششم/ یک گوینده خبر درگذشت

آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز در بازار، اعتراض به هوای خوزستان در یک دیدار فوتبال و ... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری‌ یک‌شنبه 1 اسفندماه به شرح زیر است:

سیاست

آخوندی وزیر ماند

بهارستان‌نشینان در این جلسه از مجموع 257 نماینده حاضر با 176 رأی موافق، 74 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع به عباس آخوندی برای دومین بار رأی اعتماد دادند.

حاشیه‌های جلسه استیضاح آخوندی

 نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه که در موافقت با استیضاح عباس آخوندی صحبت می کرد هنگام سخنان خود خطاب به وی گفت: «40 میلیارد پول بی پدر و مادر چه شد؟» که علی لاریجانی رئیس مجلس به میان سخنانش آمد و اظهار داشت: «شما این قدر عصبانی بودید که پول را مورد خطاب قرار دادید» که قاضی پور جواب داد: «وقتی 40 میلیارد از بیت المال می رود، حتماً من عصبانی می شوم».

 فرار مهدی هاشمی از کشور تکذیب شد


حاجی‌بابایی درباره میزان اختلاف حقوق در برنامه ششم اذعان داشت: در ابتدا میزان حداکثر اختلاف را 7 درصد اعلام کردیم که تصویب نشد و سپس اعلام کردیم که 10 برابر که بازهم تصویب نشد و پس از آن میزان 14 برابر اختلاف بیان شد که مورد قبول واقع شد.

 فرهنگ و هنر


گوینده خبر درگذشت

شایان وجدی خواهر زاده ایران شاقول گفت: ایران شاقول صبح امروز در 64 سالگی بر اثر بیماری سرطان روده دارفانی را وداع گفت.


مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: «سه ستاره» ویژه برنامه این شبکه از 14 اسفند روی آنتن می رود.

عروسک جدید در «خندوانه» کی رونمایی می‌شود؟

برنامه «خندوانه» که این شب‌ها از شبکه نسیم پخش می‌شود قرار است به زودی با عروسکی جدید در شب‌های نوروز مهمان خانه‌های مخاطبان شود.

 اقتصاد


۶۰۰ هزار تن پرتقال علاوه بر ۱۰۰ هزار تن پرتقالی که دولت برای تنظیم بازار به صورت قانونی قرار است وارد کند، توسط برخی افراد از ترکیه خریداری‌شده و قصد ورود آنها به کشور از طریق فشار آوردن به وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد.

 جهان


انفجار بمبی در جنوب پایتخت عراق، 5 کشته و زخمی بر جا گذاشت.

ورزش


بازیکنان نفت مسجدسلیمان در جریان دیدار امروزشان مقابل بادران تهران در واکنش به مشکلات مردم خوزستان با ماسک وارد زمین شدند.


آنچه می بینید، بخشنامه صادره از سوی شهید مهدی باکری به فرماندهان و مسئولین واحدها است که در 12 فروردین ماه 1362 صادر شهده است.

ویرایش 
«علی بیدگی» جانباز قطع نخاعی دوران دفاع مقدس پس از سالها تحمل رنج بیماری به جمع یاران شهیدش پیوست.


چین به دنبال فروش تانک جدید خود در منطقه خاورمیانه است.

 جامعه


رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران از پیشنهاد شش معبر برای نامگذاری به نام شش تن از علما و افرادی که قرار بوده معابری به نام آنها نامگذاری شود خبر داد.

وطن امروز از «خبر مرگش» تبرئه شد


دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه مطبوعات امروز گفت:‌ روزنامه وطن امروز در اتهام شکایت وکیل مهدی هاشمی و اتهام نشر مطالب بر خلاف مصوبه شورای امنیت ملی مجرم شناخته نشد.

 جزئیات هدایت تحصیلی جدید دانش آموزان اعلام شد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از امروز یکشنبه اول اسفندماه تا سه‌شنبه سوم اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسک جدید «خندوانه» کی رونمایی می‌شود؟/ فرار مهدی هاشمی از کشور تکذیب شد/ میزان اختلاف حقوق‌ها در برنامه ششم/ یک گوینده خبر درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..