تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی اپ WaveUp؛ راهی آسان برای روشن کردن صفحه نمایش دیوایس های اندرویدی

با عرضه ی تلفن هوشمند ال جی جی 2 بود که این کمپانی اقدام به معرفی قابلیتی به نام Knock On روی دیوایس خود کرد. قابلیتی جذاب که با استفاده از آن قادر بودید با دو بار ضربه زدن روی صفحه ی نمایش، تلفن همراه تان را روشن نمایید. توسعه دهندگان مختلف به مرور با الگوبرداری از این قابلیت شروع به عرضه ی اپ هایی مشابه روی دستگاه های دیگر کردند.

اگر دلتان نمی خواهد از دکمه ی فیزیکی برای روشن کردن صفحه ی نمایش خود استفاده کنید، امروز قصد داریم اپلیکیشن ویژه ای را در رابطه با همین موضوع برایتان معرفی نماییم. به تازگی در فروشگاه گوگل پلی نرم افزار جالبی به نام WaveUp منتشر شده است.

این اپلیکیشن یک کار ساده بیشتر انجام نمی دهد؛ با نصب آن و انجام تنظیمات مربوطه هنگامی که دست خود را از مجاورت حسگر دستگاه هوشمندتان رد کنید، صفحه ی نمایش به صورت خودکار روشن خواهد شد. اما شاید از خود بپرسید این کار چه اهمیتی دارد؟

مطمئناً دلتان نمی خواد برای دیدن ساعت از دکمه ی فیزیکی استفاده و اقدام به روشن کردن صفحه ی نمایش تلفن هوشمند خود کنید. بنابراین می توانید با فعال کردن حالت Wave از طریق این برنامه تنها با رد کردن دست تان از مجاورت سنسور دستگاه همراه، صفحه ی نمایش آن را روشن نمایید.

WaveUp با وجود ساده بودن دارای تنظیمات متنوعی است. با فعال کردن گزینه ی Pocket mode، هنگامی که تلفن هوشمندتان را از جیب در آورید، صفحه ی نمایش به صورت خودکار روشن خواهد شد. همچنین با استفاده از گزینه ی Lock Screen زمانی که سنسور تلفن هوشمند به مدت 1 ثانیه پوشیده شود، صفحه ی نمایش خاموش می شود.

البته می توانید این مدت زمان را با مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن ثانیه تغییر دهید. روشن کردن گزینه ی Vibrate before locking نیز سبب می شود تا با یک لرزش کوتاه از خاموش شدن صفحه ی نمایش دستگاه همراه تان با خبر شوید و در صورت لزوم جلوی آن را بگیرید.

اگر چه اپلیکیشن WaveUp ساده است، اما باعث می شود به راحتی و با استفاده از سنسور به کار رفته در تلفن همراه خود صفحه نمایش را روشن و از فشردن پیاپی روی دکمه ی پاور خودداری نمایید. علاوه بر این قادر هستید کدهای متن باز اپلیکیشن فوق را در وبسایت GitHub مشاهد نمایید.

WaveUp WaveUp قیمت: رایگان سازنده: juanitobananas سیستم عامل: اندروید حجم: 1.2 مگابایت در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی اپ WaveUp؛ راهی آسان برای روشن کردن صفحه نمایش دیوایس های اندرویدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..