تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای کشور در 3 روز آینده گرم‌تر می‌شود

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، گردوغبار در جنوب‌غرب و بخشهایی از جنوب کشور را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از اواسط امروز انتظار می‌رود از غلظت گرد و غبار در جنوب‌غرب کشور کاسته شود، تصریح کرد: طی سه روز آینده جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود: دمای هوا در سه روز آینده در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت و امروز خلیج فارس مواج است.

وظیفه یادآور شد: امروز آب‌وهوای تهران در برخی نقاط، صاف همراه با غبار محلی بوده و فردا هم همین‌طور خواهد بود؛ امروز دمای هوای تهران در گرمترین ساعات به پنج درجه بالای صفر و در سردترین ساعات به پنج درجه زیر صفر می‌رسد.

وی هزارکانیان در کردستان با 30 درجه و تبریز با 28 درجه زیر صفر را سردترین و راسک در سیستان و بلوچستان با 30 درجه و زابل با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای کشور در 3 روز آینده گرم‌تر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..