تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روشن شدن گردشگری شبانه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین هوشیار در نشست خبری نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی کافه مقصد گردشگری شهری اظهار داشت: پیشینه تاریخی باغ موزه قصر تهران به 100 سال قبل برمی‌گردد و زمانی که این مجموعه زندان بود و ناقوس مرگ در آن نواخته می‌شود امروز تبدیل به یک سایت گردشگری خوب شده است.

وی با تشریح احیای قدیمی‌ترین کافه ایران در باغ موزه قصر تهران عنوان کرد: در تلاشیم با احیای این کافه بتوانیم گردشگری شبانه را در تهران دوباره روشن کنیم. زیرا هم‌اکنون به معنای واقعی گردشگری تاریخی در شب هنگام نداریم البته مجوز اماکن نیز نیاز داریم کما اینکه برخی محدودیت‌های اماکن در باغ موزه قصر وجود ندارد و این برای ما یک فرصت مناسب است. 

مدیر باغ موزه قصر تهران با تشریح فعالیت‌های این باغ موزه که زمانی زندان بود و به تاریخ 1900 میلادی و 1295 شمسی برمی‌گردد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از تاریخ 3 تا 6 اسفند همزمان با یکصد و دهمین سال افتتاح کافه لقانطه قدیمی‌ترین کافه ایران در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی کافه در باغ موزه قصر از ساعت 14 الی 21 حضور یابند که برنامه‌های متعددی نیز در این چند روز برای آنها برنامه‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روشن شدن گردشگری شبانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..