تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی لرستان ارجاع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بهرام براری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه 10 هزار پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان به شعب استان و شهرستان‌ها ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه 94 درصد از این پرونده‌ها در شعب مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است افزود: از محل رسیدگی به پرونده‌ها در سه حوزه کالا و خدمات 36 میلیارد ریال، قاچاق کالا و ارز 135 میلیارد ریال و حوزه دارو و درمان دو میلیارد ریال جریمه نقدی اعمال‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان عنوان کرد: مجازات‌ها تنها محدود به جریمه نقدی نمی‌شود بلکه مجازات‌هایی از قبیل تعطیلی محل تخلف، ضبط کالا به نفع دولت، معدوم کردن کالاهای فاسد، نصب پلاکارد در محل فعالیت شخص متخلف و اعمال حبس نیز انجام‌شده است.

وی بیان کرد: بیشترین پرونده تخلف قاچاق کالا مربوط به قاچاق برنج و پس‌ازآن لوازم‌خانگی بوده است و تخلف عدم درج قیمت و نصب برچسب بیشترین شاخص را به لحاظ کمی در بین پرونده‌های تخلف به خود اختصاص داده است.

براری تصریح کرد: در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حجم پرونده‌های تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز افزایش داشته ولی در بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان حجم پرونده تخلف کاهش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی لرستان ارجاع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..