تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوچرخه ، یار همراه محیط زیست

Bicycles friend with the environment دوچرخه ، یار همراه محیط زیستهمه ما می‌ دانیم که بشر به طرق مختلف به محیط زیست آسیب می رساند که یکی‌ از مهم ترین آنها استفاده بیش از اندازه از اتومبیل ها می‌‌باشد که باعث آلودگی محیط زیست شده مخصوصاً در شهر‌های بزرگ که تعداد بیشماری اتومبیل برای جابجایی شهری استفاده می‌ گردد. حتی در مسیر‌های خیلی‌ کوتاه. اما اگر استفاده از دوچرخه برای کارهای روزانه فراگیر شود، هم به محیط زیست کمک کرده ایم و هم به سلامت خودمان. آسمونی در این مقاله مطالب مفیدی در مورد فواید دوچرخه سواری برای محیط زیست و طبیعت برای شما عزیزان تهیه کرده است.

برای حل مشکل همگانی شدن دوچرخه سواری توصیه می شود با تبلیغات مناسب دوچرخه را جایگزین آن نمائیم مثلا اگر یک پزشک متخصص نام آشنا یا یک سیاستمدار یا یک ورزشکار و … برای رفتن به سر کار خود از دوچرخه استفاده کنند و رسانه‌‌های جمعی‌ و فضاهای اجتماعی نیز به آن بپردازند این عمل تبلیغات خوبی برای همگانی شدن استفاده از دوچرخه خواهد شد که این کار فواید بسیاری برای جامعه خواهد داشت:

۱-از آلودگی محیط‌های شهری به مقدار زیادی کاسته خواهد شد.

۲- از مصرف بی‌ رویه سوخت‌های فسیلی جلوگیری خواهد کرد.

۳- باعث کاهش هزینه‌های خانوار خواهد شد .

۴- به سلامتی‌ عمومی مردم کمک خواهد کرد و باعث کاهش استرس و بیماری‌های ناشی‌ از چاقی خواهد شد و مردم کمتر نیاز خواهند داشت به مجموع‌های ورزشی بروند.

بنابرین ما می‌‌توانیم برای سفر‌های کوتاه شهری مثلا برای رفتن به اداره یا رسیدن به مترو یا ایستگاه اتوبوس از دوچرخه به جای اتومبیل استفاده کنیم و آسایش و سلامتی‌ را برای خودمان و جامعه مان به ارمغان بیاوریم.

 

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوچرخه ، یار همراه محیط زیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..