تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنیس‌بازان دیابتی خراسان شمالی قهرمان کشور شدند

امان‌الله مغنیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مسابقات کشوری تنیس روی میز، چهار ورزشکار از خراسان شمالی با درخشش خود توانستند بر سکوی نخست رقابت‌ها قرار گیرند.

مغنیان افزود: سونیا کمالیان از اسفراین در رده سنی زیر ۲۵ سال در جایگاه نخست ایستاد و زینب ولد پور از بجنورد در رده سنی بالای ۲۵ سال سوم شد.

وی تصریح کرد: همچنین امان‌الله افشین در رده سنی بالای ۲۵ سال نایب‌قهرمان و فرهاد عزت یزدانی ششم شد و درنهایت در نتایج تیمی، تیم بانوان اول و تیم آقایان دوم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص استان بیان کرد: در این مسابقات ۱۶ استان حضور داشتند و تیم‌های خوزستان و اصفهان پس از خراسان شمالی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مغنیان با گلایه از مسئول انجمن دیابت گفت: این ورزشکاران از سوی انجمن معرفی نشدند و اصلاً این انجمن هیئت بیماران خاص را قبول ندارد ونمی پذیرد تا زیر نظر هیئت باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه انجمن دیابت لیستی از بیماران ورزشکار خود را در اختیار هیئت قرار نداده است اما بااین‌وجود از سوی هیئت تنیس روی میز تعدادی ورزشکار دیابتی در رده‌های سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال در دو بخش آقا و خانم آماده مسابقات شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های بیماران خاص استان افزود: تاکنون پیگیری‌های بسیاری برای هماهنگی با هیئت بیماران خاص شده است اما متأسفانه نتیجه‌ای نداشته و همواره برای اعزام به مسابقات با مشکل مواجه هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنیس‌بازان دیابتی خراسان شمالی قهرمان کشور شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..