تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی‌سی بازی Ghost Recon: Wildlands اعلام شد

مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی‌سی بازی Ghost Recon: Wildlands اعلام شد

در فاصله باقی مانده به عرضه رسمی بازی Ghost Recon: Wildlands، به تازگی یوبی‌سافت از سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی‌سی این بازی رونمایی کرده است و با توجه به آن‌چه می‌بینیم، برای اجرای بازی به یک پی‌سی به نسبت رده‌بالا نیاز دارید. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

نمایش‌های منتشر شده از بازی گوست ریکان وایلدلندز (Ghost Recon: Wildlands) به خوبی ثابت کرده‌اند که Ubisoft در حال ساخت یک بازی گرافیکی و خوش رنگ و لعاب است؛ از آن‌جایی که بازی در سرزمین سر سبز بولیوی روایت می‌شود، باید انتظار محیط‌های سر باز با دید وسیع باشیم و همین موضوع قطعا سازندگان را مجاب کرده که گرافیک بازی را چشم‌نواز و زیبا بسازند. البته بالا بودن گرافیک بازی ممکن است برای بعضی‌ها که سیستم‌شان خیلی قدرتمند نیست، بیشتر آزاردهنده باشد تا لذت‌بخش. به هر حال به تازگی سیستم مورد نیاز و پیشنهادی اجرای نسخه پی‌سی این بازی مشخص شده است و بهتر است قبل از تهیه بازی، حتما نگاهی به آن بیاندازید.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت WCCFTech، شما برای اجرای بازی Ghost Recon: Wildlands بر روی پلتفرم پی‌سی، باید حداقل ۶ گیگابایت رم داشته باشید. در کنار این قطعه، به یک پردازنده مرکزی Core i5-2400S اینتل با فرکانس ۲/۵ گیگاهرتز یا FX-4320 ای‌ام‌دی با فرکانس ۴ گیگاهرتز نیازمندید. برای اجرای بازی بر روی رزولوشن 720p، به همراه قطعات ذکر شده، باید یکی از کارت‌های گرافیک GTX 660 ،GTX 750Ti ،GTX 950 و GTX 1050 از کمپانی انویدیا، یا یکی از کارت‌های HD 7870 ،R9 270X ،R9 370X و RX 460 از کمپانی ای‌ام‌دی را داشته باشید.

 

اگر می‌خواهید گوست ریکان جدید را بر روی حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا کنید و نهایت لذت را از بازی ببرید، باید بر روی سیستم خود یک پردازنده مرکزی Core i7-3770 اینتل با فرکانس ۳/۵ گیگاهرتز یا FX-8350 ای‌ام‌دی با فرکانس ۴ گیگاهرتز را داشته باشید. ۸ گیگابایت رم در کنار یک کارت گرافیک GeForce GTX 970 انویدیا یا R9 290X ای‌ام‌دی، می‌توانند دوای درد شما باشند! سایر مشخصات مرتبط را می‌توانید در ادامه مشاهده فرمایید:

 

یوبی‌سافت

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

سیستم عامل: ویندوز 7 سرویس‌پک ۱، ویندوز 8.1، ویندوز 10 (فقط نسخه‌های ۶۴ بیتی)

پردازنده مرکزی: Core i5-2400S اینتل با فرکانس ۲/۵ گیگاهرتز / FX-4320 ای‌ام‌دی با فرکانس ۴ گیگاهرتز و پردازنده‌های هم‌رده با آن‌ها

پردازنده گرافیکی: GTX 660 ،GTX 750Ti ،GTX 950 و GTX 1050 از کمپانی انویدیا / HD 7870 ،R9 270X ،R9 370X و RX 460 از کمپانی ای‌ام‌دی (کارت‌ها باید دارای حافظه حداقل ۲ گیگابایت و Shader Model 5.0 یا بالاتر باشند)

رم: ۶ گیگابایت

رزولوشن اجرایی با این قطعات: 720p

تنظیمات بافت‌ها و تکسچرها: پایین (Low)

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

سیستم عامل: ویندوز 7 سرویس‌پک ۱، ویندوز 8.1، ویندوز 10 (فقط نسخه‌های ۶۴ بیتی)

پردازنده مرکزی: Core i7-3770 اینتل با فرکانس ۳/۵ گیگاهرتز / FX-8350 ای‌ام‌دی با فرکانس ۴ گیگاهرتز

پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 970 و GTX 1060 از کمپانی انویدیا / R9 290X ،R9 390 و RX 480 از کمپانی ای‌ام‌دی (کارت‌ها باید دارای حافظه حداقل ۴ گیگابایت و Shader Model 5.0 یا بالاتر باشند)

رم: ۸ گیگابایت

رزولوشن اجرایی با این قطعات: 1080p

تنظیمات بافت‌ها و تکسچرها: بالا (High)

 

بازی Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. تا قبل از عرضه رسمی بازی، بتای عمومی آن در ماه فوریه آغاز خواهد شد و با تجربه آن، می‌توانید یک دید کلی نسبت به بازی اصلی پیدا کنید. 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ سیستم شما توانایی اجرای بازی را دارد؟ دیدگاه‌های خود را با تک‌شات در میان بگذارید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی‌سی بازی Ghost Recon: Wildlands اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..