تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام پرواز‌های کنسل شده فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

انجام پرواز‌های کنسل شده فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد حسن واحدی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در بازدید از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن گفتگوی با مسافران و استماع مطالبات و خواسته‌های انان، در جلسه‌ای دستورات لازم را برای رفع آن‌ها صادر کرد.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد مسافران با همکاری سایر شرکت‌ها اعزام شوند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: یک فروند هواپیمای شرکت تابان نیز از تهران به منظور انتقال مسافران اعزام شده که ساعت ۱۳ امروز این پرواز انجام شد.

واحدی خاطر نشان کرد: مسافران پرواز اصفهان نیز که پروازشان به دلیل شرایط نامناسب جوی کنسل شده بود؛ طی دو مرحله در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ و ۲۲ امشب اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که تمامی مسافران در هتل‌های پیش بینی شده اسکان داده شده اند و پذیرایی انجام می‌شود؛ تاکید کرد: در خصوص دو پرواز آبادان و اهواز نیز به همین صورت اقدامات در حال انجام است که پرواز آتا به مقصد آبادان ساعت ۱۷ امروز انجام می‌شود.

مدیر کل شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی هم در این بازدید گفت: هم اکنون مشکلی برای پرواز‌ها در باند فرودگاه مشهد وجود ندارد.

محمد باقر قاسم زاده افزود: لغو برخی پرواز‌ها مربوط به فرودگاه نیست بلکه شرکت‌های هواپیمایی بنا به دلایلی پرواز‌ها را لغو کرده اند.

دیروز ۲ پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین، یک پرواز شرکت هواپیمایی ماهان و ۲ پرواز دیگر که باید صبح انجام می‌شد با تاخیر مواجه شده و بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه مهرآباد تهران است که به طور متوسط در شرایط عادی روزانه ۱۸۰ پرواز از آن انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام پرواز‌های کنسل شده فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..