تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی در بازار قزوین/ سیل جنوب قیمت صیفی‌جات را افزایش داد

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043450

طی روزهای گذشته بارندگی اخیر در برخی از استان‌های جنوبی کشور زمینه‌ای برای بسته شدن راه‌ها و کاهش انتقال میوه جات و صیفی جات به استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ به طور معمول بازار و افزایش قیمت‌ها در کالاهای اساسی مردم تحت تاثیر برخی اتفاقات و نوسات در کشور است و طی روزهای گذشته بارندگی اخیر در برخی از استان‌های جنوبی کشور زمینه‌ای برای بسته شدن راه‌ها و کاهش انتقال میوه جات و صیفی جات به استان شده است.


بنابر اعلام جمعی از همشهریان مبنی بر گران شدن قیمت سبزیجات، میوه جات وصیفی‌جات پایگاه خبری صبح قزویندر گفت‌وگویی با رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین پیگیر علت این گرانی شده است. 

صادقی پور در این باره توضیح می‌دهد: بارندگی‌های اخیر موجب عدم بارگیری میوه‌جات و صیفی‌جات در جنوب و شمال کشور شده و همین مسئله باعث افزایش قیمت در بازار قزوین شده است. 

وی در ادامه گفت: به دلیل وقوع سیل امکان آسیب به مزارع جنوب کشور وجود دارد اما میزان خسارت به وجود آمده مشخص نیست و تا زمانی که سطح آب ناشی از سیل پایین نیامده است؛ نمی‌توان مقدار این خسارت را تخمین زد. 

این مسئول درمورد نحوه حل این مشکل عنوان کرد: واردات یکی از راه‌های حل این مسئله است اما متاسفانه فقط قادر به وارد کردن پرتقال هستیم و صیفی‌جات و میوه‌های دیگر را نمی‌توانیم وارد کنیم. 

وی در پایان به قیمت‎های برخی این اقلام را به شرح زیر اعلام کرد: 
کاهو: 2500 تومان 
گوجه فرنگی: 5 هزارتومان 
سیب درختی: 6 هزارتومان 
پرتقال: 8 الی 9 هزارتومان
خیار: 2800 هزار تومان 
فلفل دلمه‌ای: 10 هزار تومان 
موز: 4500 هزار تومان 
سبزیجات: 3 هزار تومان 
پیاز: هزار تومان 
سیب زمینی: 1200 هزار تومان 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی در بازار قزوین/ سیل جنوب قیمت صیفی‌جات را افزایش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..