تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر پاسداشت بیشتر ایام فاطمیه در ادارات/ باید رضایت خدا را در نظر گرفت نه گروه و دوستان خود را

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043330

امام جمعه میاندوآب گفت: باید رضایت خداوند را در نظر گرفت نه رضایت گروه، حزب و دوستان خود را.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم همواره باید رضایت خداوند را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: مدیریت ها و مسئولیت ها موقتی هستند و همه باید در این مدت اندک مسئولیت به دنبال جلب رضایت خداوند تبارک و تعالی باشند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید رضایت خداوند را در نظر گرفت نه رضایت گروه، حزب و دوستان خود را، افزود: باید توجه داشت که رضایت خداوند تبارک و تعالی برای ما مهم است و باید در این راستا گام برداشت.

وی گفت: باید دستورات خدا را اطاعت کرده و وظایف خود را به درستی انجام دهیم تا خداوند نیز از ما راضی باشد.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر توجه بیشتر و پاسداشت ایام فاطمیه در ادارات و سطح شهرستان، تصریح کرد: حداقل می توان در این ایام، یک جلسه روضه خوانی در ادارات برگزار کرد.

امام جمعه میاندوآب در خاتمه از برگزاری جلسات سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشار در مصلی امام خمینی(ره) با حضور سخنرانی از قم، خبر داد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر پاسداشت بیشتر ایام فاطمیه در ادارات/ باید رضایت خدا را در نظر گرفت نه گروه و دوستان خود را»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..