تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز نجات بخش بالگرد اورژانس زنجان بر فراز آسمان چاراویماق

ساعت: 15:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043403

اورژانس هوایی زنجان در راههای مسدود شده وصعب العبور روستایی اذربایجان شرقی در اطراف چاراویماق جان مادر باردار را نجات داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چاراویماق،مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چاراویماق با اعلام این خبر گفت: صبح امروز یک شنبه (یکم  اسفند ماه ۹۵) طی تماس از روستای مرتضی قلی کندی با مرکز اورژانس چاراویماق مبنی بر وخامت حال مادر باردار در روستا در خواست آمبولانس می شود.

بهروزی گفت:با توجه به مسدود بودن راهها امکان اعزام آمبولانس میسرنبودبنابراین هماهنگی های لازم با اورزانش استان اذربایجان شرقی و همچنین اورزانس استان زنجان به خاطر بعد مسافت مادر باردار با اورژانس هوایی زنجان، اعزام بالگرد انجام شد.

وی با اظهار رضایت از انجام این ماموریت گفت: خوشبختانه مادر باردار توسط تیم تخصصی اورژانس هوائی به بیمارستان استان زنجان انتقال یافت.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چاراویماق  در ادامه گفت: فرزند این مادر باردار قبل از رسیدن بالگرد در روستا به دنیا امده بود ولی در جهت تحت درمان قرار گرفتن وی مادر باردار را به بیمارستان زنجان انتقال دادیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز نجات بخش بالگرد اورژانس زنجان بر فراز آسمان چاراویماق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..