تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با حمایت از حامی فتنه گران شخصیت انقلابی خود را خدشه دار کردید

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043361

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی به نماینده گنبدکاووس؛

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی گنبدکاووس در نامه ای خطاب به نماینده گنبدکاووس حمایت وی از حامی فتنه گران را باعث خدشه دار کردن شخصیت انقلابی او دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه،متن کامل نامه را در ادامه می خوانید،

نماینده محترم مردم شریف گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی

جناب مهندس قرجه طیار

سلام علیکم؛

با توجه به اقدام تامل برانگیز اخیر جناب عالی مبنی بر مشارکت در تهیه، تنظیم و امضای نامه ای خطاب به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با موضوع برخورد با عوامل لغو کننده سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مازنی نماینده مردم تهران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس برخورد لازم دید تا با متذکر شدن موضوعات ذیل درصدد کمک به شما که نماینده مردم شهرستان و حافظ منافع مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی هستید برآید:

1- باتوجه به سخنان حاشیه دار حجت الاسلام و المسلمین مازنی و حمایت آشکار ایشان از سران فتنه، حمایت شما از ایشان باعث خدشه دار شدن شخصیت انقلابی شما شده و بدبینی مردم را نسبت به جایگاه شما در پی خواهد داشت.

2- باتوجه به اینکه شما منتخب مردم گنبدکاووس می باشید پیشنهاد می شود به جای این اقدامات حاشیه ای از قدرت خود در راستای حل مشکلات و رفع دردهای مردم استفاده کنید چرا که مسلما مشکلات عمده مردم لغو سخنرانی حامیان فتنه نمی باشد.

ما دانشجویان انقلاب ای شما که ثمره این انقلاب و از خانواده معظم شهدا می باشید خواستاریم تا با موضع گیری درست و انقلابی باعث رفع سوء تفاهمات شده و دغدغه ی خود را بر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان متمرکز نمایید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس

گفتنی است این نامه به برخی از مسئولین استانی و شهرستانی جهت استحضار و اطلاع رونوشت خورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با حمایت از حامی فتنه گران شخصیت انقلابی خود را خدشه دار کردید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..