تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۴ واحد پرورش ماهی خاویار دارای پروانه در استان

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/01 شناسه خبر: 1043282

مدیرشیلات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر 4 واحد پرورش ماهی خاویار دارای پروانه در استان فعالیت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، ایرج رحمانی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به تولید ۲۵ تن گوشت ماهی خاویار در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۴۴ واحد پرورش ماهی خاویار دارای پروانه در استان فعالیت می کند.

مدیرشیلات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۶ تا ۱۰ درصد از وزن این ماهی ها تبدیل به خاویار می شود، گفت: فیل ماهی با حدود ۹ سال و سیبری با ۴ سال زمان برای تولید خاویار دو گونه ای هستند که در استان پرورش داده می شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد: پرورش این ماهی از سال ۸۵ در استان آغاز و نخستین محصول این واحدها در سال ۸۹ تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه پرورش خاویار یک فرصت سرمایه گذاری با توجیه اقتصادی مناسب است، افزود: با توجه به کاهش ذخایر طبیعی ماهیان خاویاری در جهان و دریای خزر، یکی از راه حل‌های بسیار موثر جهت افزایش تولید گوشت و خاویار، آبزی پروری است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۴ واحد پرورش ماهی خاویار دارای پروانه در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..