تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست محرمانۀ نتانیاهو، سیسی و ملک عبد الله افشا شد

به گزارش الجزیره، هاآرتص ضمن خبر دادن از نشست محرمانۀ سران مصر، اردن و اسرائیل که سال 2016 با نظارت آمریکا در شهر عقبه اردن برگزار شد، افزود جزئیات این نشست را از طریق مصاحبه با کارمندان ارشد دولت باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا به دست آورده است.


هاآرتص افزود: نشست عقبه با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر، عبدالله دوم پادشاه اردن، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و جان کری وزیر وقت امور خارجه آمریکا برگزار شد .


این روزنامه اسرائیلی اضافه کرد: جان کری در این نشست طرح صلحی را پیشنهاد کرد که شامل به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان کشوری یهودی و ازسرگیری مذاکرات فلسطینی – اسرائیلی می شود ولی نتانیاهو اعلام کرد که نمی تواند رأی مثبت اکثریت اعضای کابینۀ ائتلافی خود را برای اجرائی کردن این طرح به دست بیاورد.


هاآرتص اعلام کرد: نتانیاهو برای اعتماد سازی بین اسرائیل و مقامات فلسطینی پیشنهادهائی را مطرح کرد و خواستار برگزاری نشستی مشترک با مقامات سعودی و چند کشور عرب دیگر حاشیه خلیج فارس شد. 

منبع: العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست محرمانۀ نتانیاهو، سیسی و ملک عبد الله افشا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..