تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال 300 میلیون گوشی هوشمند با دوربین دوگانه به فروش خواهد رسید

چند سالی است که شرکت‌های تولید کننده اسمارت فون به مزیت‌های دوربین‌ دوگانه پی برده و روز به روز تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند خود را با این دوربین‌ها روانه بازار می‌کنند.

می‌توان گفت امروزه محصولات بسیاری با دوربین دوگانه در بازار عرضه شده است و از معروف‌ترین کمپانی‌های سازنده این اسمارت فون‌ها می‌توان شرکت‌های هواوی، ال‌جی و اپل را نام برد.

سال گذشته این گوشی‌های هوشمند فروش خوبی برای این شرکت‌‌ها به همراه داشته و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا را ترغیب به استفاده از این نوع دوربین‌ها کرده است. پیش بینی می‌شود 300 میلیون تلفن همراه دارای این قابلیت در سال 2017 به فروش برسد که خبر خوشی برای سازندگان این اسمارت فون‌ها است.

این تعداد بالای فروش، محصولات این عرصه را رقابتی‌تر می‌کند و شرکت‌های سازنده را مجبور به ساخت اسمارت فون‌هایی با کیفیت‌تر و بهتر خواهد کرد.
اگر پیش بینی گفته شده تحقق یابد فروش این دستگاه‌ها در سال 2017 نسبت به سال 2016 چهارصد درصد افزایش خواهد یافت.

به نظر می‌رسد سود کمپانی‌های سامسونگ و ال‌جی با توجه به افزایش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند دارای دوربین دوگانه، بیشتر شده است و این شرکت‌ها سود قابل توجهی را از این راه کسب کرده‌اند.

در حال حاضر ال‌جی تنها تامین کننده دوربین گوشی‌های آیفون کمپانی اپل است. ال‌جی با سود عملیاتی 103 میلیون دلاری در سه ماهه چهارم سال 2016 رکورد شکنی کرد و توانست شرکت‌های رقیب را متعجب کند.

این کمپانی امید بسیاری به ادامه این روند در سه ماهه اول سال جاری به ویژه با عرضه پرچمدار آینده خود یعنی ال‌یجی G6 که‌ از ویژگی دوربین دوگانه برخوردار است، دارد.

رقیب کمپانی ال‌جی یعنی سامسونگ با توجه به زیان‌هایی که در عرضه گلکسی نوت ۷ خورد سه ماهه آخر سال گذشته را به سختی گذراند و امید بسیاری به میزان فروش پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S8 دارد تا این ضرر‌ها را جبران کند.

اما این شرکت تاکنون علاقه کمی به استفاده از دوربین‌های دوگانه در محصولات خود نشان داده است که با توجه به آینده این دوربین‌ها باید نظریات و برنامه ریزی‌های خود را تغییر دهد.

تحلیلگران بر این باورند که سامسونگ با استفاده از دوربین‌های دوگانه می‌تواند در چین 560 میلیون دلار فروش داشته باشد که افزایش فروش 108 درصدی نسبت به سال 2016 را برای این کمپانی به ارمغان خواهد آورد.
با توجه به علاقه کاربران به داشتن عکس‌های باکیفیت‌تر استفاده از دوربین‌ دوگانه افزایش خواهد یافت و بازار این گوشی‌های هوشمند را گرم‌تر خواهد کرد.
از جمله اسمارت فون‌هایی که امسال با دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به ال‌جی V30 و ال‌جی G6 اشاره کرد.
حتی با توجه به استقبالی که امروزه از گوشی‌های هوشمند دارای دوربین دوگانه شده است پیش‌بینی آینده آن‌ها مشکل است. اما سوال اینجاست که این دوربین‌ها همچنان در اوج قرار خواهند داشت یا تکنولوژی دیگری جای آن‌ها را می‌گیرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال 300 میلیون گوشی هوشمند با دوربین دوگانه به فروش خواهد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..