تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی 10 ربات برتر تلگرام

اضافه شدن ربات‌ها به تلگرام را می‌توان یکی از بهترین قابلیت‌های تقریبا جدید این اپلیکیشن دانست. این ربات‌ها در ساده‌ترین حالت‌ امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و از طرفی هم با استقبال خوبی مواجه شدند. به همین دلیل روز به روز شاهد افزایش تعداد این ربات‌ها در تلگرام هستیم. اما همین افزایش تعداد باعث شده تا پیدا کردن‌ کاربردی‌ترین ربات در این برنامه برای کاربران دشوار باشد. از این رو در این مطلب می‌خواهیم به شما 10 ربات برتر موجود در تلگرام را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

Wiki@

اگر می‌خواهید اطلاعات موجود در ویکی‌پدیا را داخل تلگرام‌تان داشته باشید و آن را در گروه‌‌ها به اشتراک بگذارید، ویکی بهترین گزینه‌ است. این ربات با قابلیت جست‌وجو در رابطه با موضوع مورد نظر شما، لینک‌های مربوط به ویکی‌پدیا را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا اطلاعات به‌دست آمده را با سایر مخاطبین و گروه‌ها به اشتراک بگذراید.

IMDB@

مطمئنا تا به حال نام IMDB را زیاد شنیده‌اید. این مرجع اطلاعات جامع فیلم و سریال، این بار به صورت ربات در تلگرام قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی با وارد کردن نام فیلم و سریال مورد نظرتان، به اطلاعات IMDB آن دسترسی داشته باشید. خوشبختانه این اطلاعات کاملا به صورت پیام خواهد بود و برای دسترسی به اطلاعات نیازی به لینک خارجی نخواهید داشت. علاوه بر این‌ها با وارد کردن نام فیلم یا سریال، تصویر کاور هم برای شما ارسال خواهد شد.

Bing@

این ربات نقش یک موتور جست‌و‌جو برای تصاویر را در تلگرام ایفا می‌کند. تنها کافیست نام عکسی را که می‌خواهید درست بعد از @Bing تایپ کنید، تا لیست تصاویر یافت شده را ببینید و فایل مورد نظرتان را ذخیره کنید.

Voicybot@

شاید برای‌ شما هم پیش آمده باشد که دوستان‌تان در گروه درحال صحبت کردن درباره یک موضوع جالب هستند و می‌خواهید به آن‌ها ملحق شوید. اما مشکل اینجا است که حوصله تایپ کردن پیام‌ها را ندارید. در این زمان است که @Voicybot به کارتان می‌آید. در این ربات شما می‌توانید گفتار را تبدیل به نوشتار کنید. این نوشتار به صورت پیام برای شما ارسال می‌گردد و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این ربات از زبان‌های مختلفی از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند. البته محدودیت زمانی خاصی در آن موجود بوده که با پرداخت مبلغ حق سرویس برطرف می‌شود.

weatherman_bot@

اگر می‌خواهید در کسری از ثانیه از وضعیت آب‌ و هوای شهر مورد نظرتان باخبر شوید، این ربات در این زمینه شما را یاری می‌کند. تنها با اجرای آن و وارد کردن شهر مورد نظر می‌توانید به وضعیت آب‌ و هوایی آن‌جا پی ببرید. خوشبختانه این بات از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

Like@

اگر می‌خواهید یک نظر سنجی با قابلیت لایک و دیس‌لایک بسازید، از این ربات استفاده کنید. شما می‌توانید آن را در کانال‌ها و یا گروه‌ها به اشتراک بگذارید تا سایرین هم رای بدهند.

 Vote@

این ربات هم یکی دیگر از ابزار‌های موجود برای رای‌گیری است. طرز کار آن به این صورت بوده که در ابتدا شما سوال و سپس پاسخ‌ها را وارد می‌کنید و در آخر سایرین می‌توانند پاسخ‌شان را از میان گزینه‌های موجود که شما پیش‌تر وارد کرده بودید، انتخاب کنند. تعداد افراد شرکت کننده، درصد و تعداد گزینه‌های انتخاب شده از دیگر بخش‌هایی هستند که در این ربات نمایش داده می‌شوند.

Gif@

بزرگ‌ترین مرجع تصاویر متحرک در تلگرام ربات Gif@ است. شما می‌توانید تنها با تایپ کردن نام و یا موضوع Gif مورد نظرتان، به آن دسترسی داشته باشید. همچنین توانایی ذخیره سازی این تصاویر متحرک هم برای کاربر موجود است.

Stickers@

توسط این ربات شما قادر به ساخت استیکر خواهید بود. تنها کافی است فایل عکسی را که می‌خواهید از آن استیکر بسازید را برای این ربات ارسال کنید و استیکرتان را تحویل بگیرید. همچنین امکان ایجاد پکیج برای استیکرهای تعداد بالا وجود دارد.

storebot@

توسط این ربات شما می‌توانید به تمامی ربات‌های ساخته شده و موجود در تلگرام دسترسی داشته باشید. آن‌ها را طبق نام یا دسته بندی‌شان جست‌جو کنید و بهترین‌ها را پیدا کنید.

اگر ربات کاربردی دیگری در تلگرام سراغ دارید، آن را در بخش دیدگاه‌ها معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی 10 ربات برتر تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..