تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تیم فوتبال العین امارات با ظاهری جدید در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایرنا، رسانه های امارات عربی متحده روز یکشنبه گزارش دادند: تیم فوتبال العین که پیش از این همواره با لباس بنفش در لیگ فوتبال امارات و لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ظاهر شده است، این بار با لباسی زرد رنگ ( طلایی ) به میدان خواهد آمد.
تصاویری از ' عمر عبدالرحمن ' ستاره تیم العین که عنوان بهترین بازیکن آسیا را در اختیار دارد منتشر شده که وی با پیراهن جدید این تیم در خیابان ها و میدان های شهر العین ظاهر شده است.
تیم فوتبال العین امارات عربی متحده که سالیان متمادی با پیراهنی به رنگ بنفش در مسابقات محلی و آسیایی حاضر شده است، برای اولین در مقابل ذوب آهن اصفهان با این رنگ خداحافظی می کند.
براساس اعلام رسانه های امارات، طراحی لباس تیم فوتبال العین در اسپانیا انجام شده است.
تیم فوتبال العین امارات عربی متحده عصر سه شنبه هفته جاری در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.
تیم فوتبال العین امارات همراه با تیم های ذوب آهن اصفهان، بنیادکار ازبکستان و الاهلی عربستان سعودی در گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا قرار دارند.
2093 ** ترجمه : اصغر دواتگر

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تیم فوتبال العین امارات با ظاهری جدید در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..