تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیک قهرمانان آسیا/ حیدری: جای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خالی بود

«خسرو حیدری» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: من و چند بازیکن باتجربه دیگر استقلال سال ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و بارها با تیم های عربی به میدان رفته و شناخت خوبی از آنان داریم، اما این برای نخستین مرتبه ای است که با الاهلی امارات مصاف می دهیم.
وی با اشاره به اینکه آبی پوشان می خواهند گام نخست را محکم بردارند، ادامه داد: الاهلی تیم قدرتمندی است که بازیکنان خوب و گران قیمتی دارد.
کاپیتان دوم تیم استقلال تهران، گفت: در روزهای گذشته چند دیدار سخت را در لیگ برتر برگزار کرده ایم و متاسفانه فاصله دیدارهای ما اندک بوده که تلاش می کنیم، مشکلی برایمان ایجاد نشود.
حیدری تصریح کرد: خوشبختانه همه بازیکنان استقلال توان خوبی دارند و با کیفیت مناسب وارد میدان می شوند و قابلیت های خود را در اختیار کادر فنی قرار می دهند.
وی افزود: گمان نمی برم برای دیدار مشکلی داشته باشیم و با اتکاء به برنامه های کادر فنی و تلاش بازیکنان به دنبال نتیجه ایده آلی هستیم.
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 19 و 45 دقیقه فردا (یکشنبه) در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در دوبی به مصاف الاهلی امارات می رود.
استقلال در گروه نخست با التعوان عربستان، الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان رقابت می کند.
ورزشی**3783**
خبرنگار: امیر میرزاییان انتشاردهندنه:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیک قهرمانان آسیا/ حیدری: جای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خالی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..