تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت پرقدرت کمال به ترکیب پرسپولیسی‌ها

کد خبر: ۴۸۳۳۲۷

۴۶۹  بازدید

کمال کامیابی نیا در صدد است تا با حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان در دیدار برابر الهلال، عدم حضور خود در دو دیدار حساس این تیم را جبران کند.

ورزش سه: دقایق پایانی دیدار برابر تراکتورسازی، هافبک ملی پوش و مهم پرسپولیسی ها را برای دو دیدار از این تیم گرفت، کامیابی نیا به دلیل خطایی بی موقع از زمین اخراج نشد نتوانست در دیدار دربی به میدان برود و محرومیت انضباطی، او را از حضور در بازی برابر سپاهان نیز محروم کرد تا این روزها هافبک دفاعی پرسپولیسی ها، بیشتر از همیشه خود را آماده بازگشت به میادین کند.
بازگشت پرقدرت کمال به ترکیب پرسپولیسی‌ها  کمال کامیابی نیا بعد از آنکه با فقدان خود در دیدار دربی ضربه جبران ناپذیری به این تیم وارد کرد این روزها سخت به دنبال آن است تا در بازی برابر الهلال و با حضور پرقدرت در ترکیب پرسپولیسی ها بازهم خیال هواداران این تیم را از داشتن یک هافبک دفاعی شش دانگ راحت کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت پرقدرت کمال به ترکیب پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..