تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس: سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش

در آستانه یک ماهگی آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ او با سفر به فلوریدا در اجتماع هوادارانش سخنرانی کرد.

 سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود در جمع هوادارنش در شهر ملبورن فلوریدا بار دیگر رسانه های جمعی را هدف قرار داد و تاکید کرد که رسانه ها به دنبال اهداف خود هستند و واقعیت را منتشر نمی کنند. سفر رئیس جمهوری آمریکا به فلوریدا در آستانه یک ماهگی دوران ریاست وی بر دولت صورت گرفت و به اعتقاد بسیاری از منتقدان این سخنرانی آقای ترامپ بیشتر شبیه کمپین های انتخاباتی بود. او در این سفر همچنین بار دیگر بر وعده های انتخاباتی خود همچون ساخت دیوار، اخراج مهاجران غیرقانونی و اصلاح نظام مالیاتی آمریکا تاکید کرد. هم زمان در خارج از محل سخنرانی ترامپ در فلوریدا و دیگر شهرهای آمریکا تجمع های اعتراضی برپا بود.

سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش

منبع: فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس: سخنرانی ترامپ در اجتماع هوادارانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..