تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی آنر 6 ایکس با قیمت زیر یک میلیون تومان وارد بازار شد

عرضه‌ی گوشی میان رده و فلزی Honor 6X هواوی با قیمت زیر یک میلیون تومان به همراه گارانتی رسمی شروع شد.

گوشی آنر ۶ ایکس (Honor 6x) به لطف بدنه‌ی خوش ساخت و فلزی و دوربین دوگانه یکی از محصولات میان رده‌ی برند آنر است که جامعه مخاطب جوان را هدف قرار داده است. این گوشی میان رده از کیفیت ساخت مشابه پرچمداران بهره می‌برد و قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

آنر برند مستقل هواوی است که طی سال‌های اخیر موفق به جذب مخاطب جوانی شده که به دنبال محصول با کیفیت به همراه امکانات متنوع است. فروش محصولات آنر در سال ۲۰۱۵ رشد دو برابری را تجربه کرده و از ۲۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۴ به ۴۰ میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده است. 

پیش‌تر بررسی کامل گوشی هواوی آنر 6 ایکس را در زومیت منتشر کردیم و در آن بخش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این میان‌رده باکیفیت را بررسی کردیم و نقاط قوت و ضعف آن را برشمردیم. 

این گوشی به لطف دوربین قوی سلفی و دوربین دوگانه‌ی پشت دستگاه گزینه‌ی مناسبی برای علاقمندان به عکاسی به شمار می‌رود و حالت Pro نیز امکان کنترل پارامترهای مختلف عکاسی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. 

این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 MP2 مجهز شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای آنر 6 ایکس یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۲ گرم است.

گوشی آنر 6 ایکس در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری و به همراه گارانتی رسمی هواوی در بازار کشور عرضه شده است و با قیمت زیر یک میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

هواوی همچنین وعده داد که قالب‌های گرافیکی اختصاصی جامعه مخاطب ایرانی را آماده کرده و در مناسبت‌های مختلف مانند شب یلدا یا عید نوروز ارائه کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی آنر 6 ایکس با قیمت زیر یک میلیون تومان وارد بازار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..