تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی شیائومی می 6 فاش شد: نمایشگر 2K و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی

مشخصات گوشی‌ هوشمند شیائومی می ۶ در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. این محصول مجهز به صفحه‌نمایش 2K و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است.

کمپانی شیائومی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور ندارد. بنابراین اگر انتظار دارید گوشی می ۶ در جریان برگزاری این رویداد معرفی شود، باید بدانید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

درهرحال مشخصات فنی گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی شیائومی در وب‌سایت Weibo رؤیت شده است. این اطلاعات توسط حساب کاربری Reviewer_Well@ در این شبکه‌ی اجتماعی چینی منتشر شده است. بر همین اساس، گفته‌ می‌شود گوشی‌ شیائومی می ۶ در دو مدل معرفی خواهد شد. مدل اول مجهز به رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است و از یک نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰p بهره خواهد برد. مدل دوم نیز ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و کیفیت نمایشگر آن WQHD اعلام شده است.

شیائومی می ۶

همچنین یک سری از جزئیات دوربین گوشی هوشمند مذکور فاش شده است. بر همین اساس دوربین جلویی شیائومی می ۶ از نوع IMX268 سونی و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره خواهد برد. باید اشاره کنیم که این دوربین دقیقا همان دوربین سلفی به کار گرفته‌شده در گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۲ است. متأسفانه دوربین پشتی می نوت ۲ که ۲۲.۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته‌ شده در گوشی هوشمند می ۶ مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده در Weibo، دوربین پشتی گوشی مورد اشاره از نوع IMX386 سونی و ۱۲ مگاپیکسلی است.

بر اساس این شایعات، گوشی هوشمند می ۶ از ماه آوریل به بازار عرضه خواهد شد؛ اما تا به این لحظه خبری در مورد تاریخ معرفی این محصول اعلام نشده است. همچنین باید اعلام کنیم که این اطلاعات هنوز توسط شیائومی تأیید نشده‌ است.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی شیائومی می 6 فاش شد: نمایشگر 2K و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..