تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهران میزبان کنسرت‌های نوروزی می‌شود/ اجرای نوروزی گروه‌های «پالت»، «رستاک» و «رضا صادقی» در برج میلاد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، ششمین جشنواره نوروزی برج میلاد تهران همانند سال‌های گذشته در روزهای نخست سال جدید (نوروز 96) برگزار خواهد شد. امسال نیز برگزاری کنسرت‌های موسیقی بخشی از جشنواره نوروزی برج میلاد است.

هشت کنسرت در روزهای آغازین نوروز 96 در برج میلاد تهران اجرا خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به کنسرت گروه رستاک، رضا صادقی، گروه پالت، مازیار فلاحی و ... اشاره کرد.

سال گذشته برای برای اولین بار همزمان با آغاز نوروز، جشنواره کنسرت‌های نوروزی برای مسافران نوروزی و شهروندان در یادمان ملی ایرانیان برگزار شد. چارتار، پالت، مازیار فلاحی و دنگ شو فروردین ماه سال گذشته در مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی- گردشگری برج میلاد کنسرت‌های نوروزی خود را اجرا کردند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/1MZ43N



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهران میزبان کنسرت‌های نوروزی می‌شود/ اجرای نوروزی گروه‌های «پالت»، «رستاک» و «رضا صادقی» در برج میلاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..