تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"یک سر و گردن بالاتر از آمریک&

سرمربی تیم‌ ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید:«هیچ قهرمانی نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد.»

سرمربی تیم‌ ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید:«هیچ قهرمانی نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد.»

به گزارش خبرآنلاین، محمد طلایی و پرچمی که بالا برده است. او که خودش از کشتی گیران به نام ایران بوده این بار در قاموس سرمربیگری تیم ملی دارد افتخار آفرینی می کنند.  نتیجه ای که در ایران در مسابقات جام جهانی گرفت مثل نام خود طلایی،طلایی بود. او می گوید قهرمان شدند چون یک سر و گردن بالاتر از آمریکا بودند و حق شان این بود که جام قهرمانی در این رقابت ها را بالای سر ببرند.

یک فینال خوب با آمریکا.البته نزدیک بود قهرمانی از دست برود.

از این اتفاق ها معمولا می افتد.بچه ها ما خوب شروع کردند و خیلی خوب اختلاف را زیاد کردند اما در ادامه همان طور که دیدید اتفاقات دیگری افتاد. جو سالن هم سنگین بود و همین کاربچه ها را سخت می کرد.ازمردم کرمانشاه تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند.بدون شک بخشی از پیروزی مدیون زحمات آنهاست.

انصافا آمریکایی ها هم خوب کشتی گرفتند.

آمریکایی ها همیشه کشتی گیران خوبی دارند اما یک چیز را قبول کنید، ما یک سر و گردن بالاتر از آنها بودیم. خدا را شکر می کنم که در نهایت توانستیم قهرمان شویم. هم بچه ها و هم کادر فنی زحمات زیادی کشیده بودند.ما نقشه های زیادی کشیده بودیم و در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم. خدا را شکر که بچه ها هر چیزی را که گفته بودیم روی تشک اجرا کردند.

شکست یزدانی و ...

ببینید، انتظار ازحسن زیاد بود.او در المپیک طوری قهرمان شد که کسی توقع ندارد بازنده باشد.او انسان است و ماشین که نیست. حسن در این مدت فشارهای زیادی را تحمل کرده است.ضمن اینکه طبیعی است که ورزشکاران پس از المپیک با افت محسوسی روبرو می شوند. یزدانی تغییر وزن هم داده بود اما  قبول کنید که توقع از او بالاست.هر کشتی گیری نقطه ضعف و قوتی دارد.نمی شود همیشه در اوج بود.یزداین در المپیک قهرمان شد اما آیا کسی تضمین کرده که او همیشه قهرمان باشد و همیشه شکست ناپذیر؟

تیم ملی مسابقات مهم تری در پیش دارد.رقابت های جهانی.

دقیقا.تیم ما دارد خودش را برای رقابت اصلی که رقابت های جهانی است آماده می کند.تمرینات مان را همین طور ادامه می دهیم.ضمن اینکه نفرات جدیدی به اردو اضافه می شوند و کار رو به جلو پیش خواهد رفت. باید یک سری نقاط ضعف مان را روی بعضی از وزن ها تقویت کنیم. این طبیعی است که هیچ تیمی حتی روسیه و آمریکا هم تیم یکدستی ندارند.باید نقاط ضعف مان را تقویت کنیم و با استفاده از جوان ها آنها را بپوشانیم.

مثل اینکه هیچ ایرانی پیدا نمی شود که بتواند جردن باروز را شکست بدهد.

بحث این نیست. در کشتی او با یار احمدی اگر او کمی حواسش را جمع کرده بود می توانست باروز را شکست دهد. فکر می کنم جردن از تجربه اش استفاد کرد و با تاکتیک برتر توانست کشتی گیر ما را شکست بدهد. بخشی از کشتی با باروز هم به مسائل روانی بر می گردد.

حرف خاصی مانده است؟

از مردم عزیز و دوست داشتنی کرمانشاه تشکر ویژه ای می کنم. واقعا لذت بخش بود.در سالن جا برای سوزن انداختن نبود. ضمن اینکه آنها در بیرون از سالن هم حسابی ما را تشویق می کردند.این حمایت های آنها مایه دلگرمی است.

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"یک سر و گردن بالاتر از آمریک&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..