تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل احساسات واقعی زنان عرب را لو می‌دهد

بررسی های انجام شده بر بخش جست و جوی گوگل نشان می دهد، زنان مصر و 12 کشور عربی دیگر، بیش از سایر زنان از همسران خود متنفر هستند.

به گزارش «شیعه نیوز»، از میان زنان 18 کشور در سراسر دنیا، زنان مصر و 12 کشور عربی دیگر بیش از همه، عبارت "من از همسرم متنفرم" را در گوگل جست و جو می کنند.

کشورهای عربی که بیش از همه عبارت "من از همسرم متنفرم" را جست و جو می کنند، مصر،تونس، مراکش، عربستان سعودی، عمان، الجزایر، بحرین، اردن، امارات متحده عربی، لیبی، کویت، قطر و لبنان هستند.

در کنار این کشورهای عربی، نام کشورهایی مانند چاد، زامبیا، زیمباوه و فرانسه نیز جلب توجه می کند.

گفتنی است؛ فهرستی از میزان جست و جوی کاربران  درباره عبارت " عاشق همسرم هستم" تهیه و مشخص شد؛ زنان کنیایی، بیش از سایر مناطق دنیا، عاشق همسران خود هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل احساسات واقعی زنان عرب را لو می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..