تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسترسازی ظهور امام زمان(عج) فقط با کثرت دعا صورت نمی‌گیرد

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین عباسیان در آستان امام‌زاده صالح(ع) گفت: افرادی که معتقدند طبق روایات فقط با کثرت دعا در امر فرج امام زمان(عج) می‌تواند شاهد ظهور ایشان بود سخت در اشتباه هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سلسله جلسات پرسمان مهدوی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عباسیان، مدیر بنیاد مهدویت استان تهران در آستان امام‌زاده صالح(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباسیان ابتدا درباره علل اصلی وجود ترس از نحوه ظهور امام زمان(عج) گفت: عده زیادی معتقدند هنگام ظهور منجی عالم بشریت تعداد بسیاری از مردم بدون دلیل کشته خواهند شد و برای همین گویند ما نیازی به چنین فردی نداریم! گروهی دیگر گویند آقا بعد از ظهور مساجد گوناگون را خراب می‌کند در حالیکه چنین اعمالی با شخصیت ایشان سازگاری ندارد.
وی ادامه داد: در جواب باید گفت شخصی منتظر واقعی شناخته می‌شود که علاقمندی به جریان ظهور و عدالت گستری نشان دهد ولی در مقابل کسانی که ظهور را مزاحم اصلی رفتارهای خود می‌دانند این چنین تبلیغ می‌کنند، افرادی که ترس از امام دارند در کنار رفتارهای مختلف خود چند موضوع مهم که تضعیف و تحریف و ایجاد افکارهای انحرافی است را گسترش می‌دهند.
عباسیان افزود: نکته دیگر درباره افراد زیادی است که فقط به مردم می‌گویند بسیار برای تعجیل دعا کنید ولی عکس العملی از خود در سطح جامعه نشان ندهید!‌ اینها همان گروهی هستند که در روز عاشورا مقابل امام حسین(ع) ایستاده بودند و فقط برای موفقیت ایشان دعا می‌کردند در صورتی که بدون ایجاد آمادگی نورهای متعدد وجودی آنان به ما نخواهد رسید و برای همین گفته شده امام زمان(عج) آوردنی است نه آمدنی.
مدیر بنیاد مهدویت استان تهران درباره راه‌های شناخت امام زمان(عج) این چنین گفت: یکی از مصادیق غیب که در آیات ابتدای سوره بقره بدان اشاره شده امام عصر(عج) هستند حال غیبت ایشان که با نبود ظاهری خداوند خیلی متفاوت است ولی چگونه ما با خداوند ارتباط برقرار می‌کنیم! برای دستیابی به راه مناسب لازم است احوالات دیگر ائمه(ع) را سرلوحه قرار دهیم زیرا آنان نحوه ارتباط را به ما آموخته‌اند.
معاون فرهنگی دادستان استان سمنان در پایان گفت: منتظر واقعی باید به ۳ نکته توجه کند، اولین ملاک نارضایتی از وضع فرهنگی موجود در شهر می‌باشد بدین صورت که هر کسی به تناسب شرایط شغلی خود به مسئول مربوط تذکر لسانی دهد و مورد دوم اینکه امید به ایجاد شرایط مطلوب داشته باشد و در پایان به اندازه توان خود درباره موضوع فرهنگی و بسترسازی ظهور اقدام کند.
لازم به ذکر است سلسله مباحث مهدویت در این آستان مقدس روزهای جمعه بعد از نماز مغرب برگزار خواهد شد.

محمد ایمانی‌مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسترسازی ظهور امام زمان(عج) فقط با کثرت دعا صورت نمی‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..