تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیست نشانه بروز سرطان نیست

محمد هادی زاده:

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان گفت: ابتلا به کیست‌های پستان دلیلی بر وجود سرطان نیست.

محمد هادی زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: کیست‌های پستان درگذشته به عنوان نشانه سرطان تلقی می شدند اما با پیشرفت علم پزشکی مشخص شد این کیست ها بر اساس تغییرات هورمونی در خانم ها رخ می دهد و خود به خود از بین می روند.

وی گفت: در بروز سرطان پستان دو دسته عوامل نقش دارند که یک دسته آن عوامل غیر قابل تغییر از جمله سن و جنس (99 درصد زنان و 1 درصد مردان) هستند و عوامل دیگر عوامل محیطی مثل چاقی ها کم تحرکی و برخی داروهاست.

هادی زاده با بیان اینکه زایمان و شیردهی ریسک ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهد افزود: هرچه سن زنان بالا رود و شانس داشتن فرزند پایین آید احتمال بروز سرطان پستان نیز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: نگرش به این بیماری باید منطقی و علمی باشد و به ویژه رسانه ها نسبت به شیوع آن در کشور اطلاع رسانی کنند زیرا در مراحل اولیه این بیماری به درمان پاسخ بیشتری می دهد اما در مراحل پیشرفته کار چندانی نمی توان انجام داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیست نشانه بروز سرطان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..